08 באפריל, 2014

אליז בארץ הפלאות

נומרו 13 הוא בוטיק חדש שנפתח בנווה צדק והוא החלום הרטוב של כל המכורים לקלאסה הפריזאית

פעם, כשהיינו צעירים, לפני 80 שנים פלוס מינוס, גרנו בפריז. היינו אחרי צבא, הכל היה טוב לנו. ניקינו דירות וטיפלנו בילדים, ועם הכסף, השם ישמור, עשינו מה שהתחשק לנו (קונספט חתרני). וליד הבית שלנו היתה חנות מדהימה של מותג שאף ישראלי לא הכיר. היינו נוהגים להיכנס אליה אחת לשבוע, להזיל ריר על כל הפריטים, ומידי פעם גם לרכוש משהו (אז עוד היו פראנקים והחיים בפריז היו יותר יפים). למותג קוראים – Antik Batik, ועכשיו אפשר להשיג אותו גם בארץ.

אליז ג"וליארד, האישה ששמה את הט' בטעם הטוב, פתחה ממש לאחרונה את " Numéro 13", בוטיק מוקפד בנווה צדק שביקור בו הציף בנו זיכרונות נעימים מפריז האהובה עלינו במיוחד. גם בגלל שהקונספט שלו מאד מזכיר את הבוטיקים הגדולים בעיר האורות שמשלבים בין אופנה, עיצוב, ריהוט, טקסטיל ואמנות. גם בגלל העיצוב האירופאי-עתיק של החלל וגם בגלל שהוא מחזיק במותגים נחשקים ואהובים ובהם Antik Batik (ההוא מהפסקה הראשונה).

במתחם הבוטיק תמצאו גם את המספרה של הספר רואי דניאל (לוריאל פרופסיונל) – שבאמת יודע לעשות ניסים בכל רעמה מקורזלת, וגם תערוכות מתחלפות שאוצרת קרן ברגיל. יש גם תכשיטים, וכדאי לכם לשים יד על הצמידים של המעצבת הצרפתייה Caroline Najman. העדינות בהתגלמותה.

מותגים נוספים שתמצאו בבוטיק – LA COMPAGNIE DE PROVENCE, PAUL & JOE Sister, נעליים של הבלוגרית Chiara Ferragni, סבונים ומפיצי ריח מבית LA COMPAGNIE DE PROVENCE, ספרים של הוצאת Tacshen, ועוד ועוד.

קחו לכם פסק זמן מתל אביב ותקפצו רגע לפריז. מתברר שהיא נמצאת בקצה רחוב שבזי.

Numéro 13, שבזי 13, נווה צדק ת"א. ראשון-חמישי 09:00-20:00, שישי 09:00-16:30
טווח מחירים – שמלות: החל מ- 450 ש"ח ועד 2500 ש"ח; חולצות: החל מ- 350 ש"ח ועד 1500 ש"ח; שמלות כלה: החל מ- 995 ש"ח ועד 9500 ש"ח ; מוצרי לייף סטייל: 35 ש"ח ועד 1500 ש"ח; רהיטים: החל מ- 950 ש"ח ועד 15,000 ש"ח

מזילים עליהם ריר עוד מהאייטיז. מתוך הקטלוג של אנטיק באטיק


קפצנו לפריז רגע. נומרו 13



 

 


 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה