11 באוקטובר, 2012

אלוף בצלות ואלוף שום

שני מוצרים חדשים של "דורות" הופכים את החיים על השיש לקלילים באמת. מי בוכה על בצל שנחתך?

תנו לנו להכין לכם עכשיו סיר מרק, בולונז ראגו, קיש ארבע גבינות – מה שתגידו. הכול, רק אל תבקשו מאיתנו לקצוץ שום. או בצל. ויקום הקרם ידיים שהצליח להסיר את הריח החריף בפחות משבוע. מזל שנפגשנו עם המוצרים החדשים מבית "דורות" (האנשים שהכי אוהבים אותנו כנראה) שעומדים לחולל מהפכה של ממש על השיש שלנו. שימו לב לזה: מהחבר'ה שהביאו לכם בשורות כמו קוביות בזיליקום ופטרוזיליה מגיעים עכשיו שני שוסים רציניים – שום מטוגן ובצל מוזהב, המוכנים לשימוש בכל רגע ונשמרים במקרר בכיף. זה אומר שבמקום לקלף, לחתוך, לדמוע, לקצוץ, לטגן, לחתוך בטעות את האצבע מרוב דמעות ולהריח כל השבוע כמו חלת בצל – כל מה שצריך לעשות זה פשוט להוציא מהמקרר, להניח במחבת ולהתחיל לבשל. פשוט, נקי וטעים. מתאים מאוד לשקשוקה, פירה, רטבים, אורז, קציצות ועוד.

ואגב, אם עד עכשיו שמרתם במקפיא את המוצרים האחרים של "דורות" (קוביות שום כתוש, בזיליקום, פטרוזיליה, צ'ילי, ג'ינג'ר, כוסברה, שמיר ותערובת לבישול איטלקי) – תשמחו לדעת שהבצל המוזהב והשום המטוגן הם הראשונים שפותחו לשמירה במקרר. מאז מייבש החסה לא שמחנו כל כך.

בצל מוזהב – 9.99 ש"ח, שום מטוגן – 12.99 ש"ח (מחירים מומלצים לצרכן, מוצרי דורות בפיקוח כשרות חתם סופר פתח תקוה)
להשיג ברשתות השיווק. מידע על מוצרי דורות באתר – www.dorot.co.il. לקבלת מתכונים מומלצים ורעיונות הצטרפו לעמוד של דורות מוצרי שום ותיבול בפייסבוק.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה