30 באפריל, 2008

אישה עם שמשייה

מצאנו את הפריט הכי נכון לקרני השמש הראשונות של העונה. על תבונה ורגישות

כל שנה כשקרני השמש מתחילות לצרוב עולה בראשנו האביזר הכי שיקי, הכי מאה 19 והכי אירופאי שאפשר – שמשיית תחרה לבנה. דמיינו לעצמכם את בנות העיר צועדות בשדרות ח"ן או יוצאות לשוח על הטיילת כשהן אוחזות בפלא הלבן, שמגן על עורן הצח וקונה להן בלי מאמץ נקודות חיוביות על ההופעה הכי נכונה שאפשר.

עכשיו כבר לא צריך לחלום. אפשר פשוט ללכת ל"בוטיק מרים" ולהצטייד בדבר היפה והקסום הזה. לבוטיק של מרים ואשר אהרונוביץ יש ותק של 30 שנה, ובנוסף לכובעים, תיקים ופסלי שיש של ג'וזפה ארמאני, ניצבות בחנות שמשיות הבד המיובאות מאיטליה. המגוון נע מלבן קלאסי (מומלץ!) לתכלת, סגול, אדום ולנועזות מביניכן שחור. בשילוב עם שמלה שחורה ונזירית (אבל עם מחשוף נדיב בגב) מדובר באאוטפיט מנצח להלוויה מסתורית.

המוכרת החביבה בחנות מספרת שכל שנה נמכרות מאות שמשיות (גם בחורף) והקונות הן נשות החברה הגבוהה שצריכות להגן על עורן מטיפולי החומצות והזרקות הבוטוקס, סלבס שמבינות עניין (איפה אתן? איפה?), סטייליסטיות שרוכשות אותן לצורך צילומי הפקות אופנה וסתם בנות עם תבונה.

אבל גם בלי שמלה ארוכה ותפוחה, מדובר באקססורי הכי מלהיב בסביבה, שייראה טוב גם עם כפכפים, ג'ינס קצרים וגופיה. גברים – הצטרפו לחגיגה!

שמשיית תחרה – 120 ש"ח (למוט רגיל) או 140 ש"ח (למקל סבא)
להשיג ב"בוטיק מרים", אבן גבירול 38, תל אביב, שעות פתיחה: ראשון-חמישי 9:00-13:00 ו-16:00-19:00 (אל תתבלבלו עם "תשורית" – זה אמנם שם הולם לאופיו של בוטיק מרים, אבל זו החנות הסמוכה).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה