18 ביוני, 2009

אישה בגלישה

בגדי הגלישה האוסטרליים של rhythm הפתיעו אותנו עם מכנסונים נינוחיים במיוחד, שאשכרה עושים לנו חשק לשרוף את הגלים ולא סתם את השיזוף

בפעם האחרונה שביקרנו בחוף הילטון, הגענו לשתי מסקנות: אחת, אנחנו מטומטמים. שתיים, דני סנדרסון גאון. לאיש שהמציא את המשוואה "לא יהיה בית ספר, אם יש מחר גלים" מגיע תואר דוקטור כבוד בפילוסופיה. תחשבו רגע, כמה הארה מסתתרת במשפט הזה, כמה חוכמת חיים וכמה פרופורציות בריאוֹת. הבטחנו לעצמנו שבהזדמנות הראשונה נשבור את הכלים, נודיע בעבודה שתקפה אותנו שפעת הגמל המדברית נבריז מכל התחייבות ופשוט נברח לים. מאז, אגב, עברו שנתיים. איזה גרועים אנחנו.

לטובת מי שמבין טוב מאיתנו מה באמת חשוב בחיים, נספר על בגדי הגלישה האוסטרליים החמדמדים של rhythm, שעיצבו הגולשים השווים של חוף הזהב. בקולקציה המפתיעה (שיש בה מכנסיים וחולצות לגברים, נשים וילדים – לידיעת משפחות הגולשים) מצאנו דוגמאות מוצלחות במיוחד, ושמנו עין בעיקר על מכנסוני הגלישה לנשים, בסגנון "לבשתי-גלשתי" נינוח במיוחד, שעושים חשק להסתער על הגל הראשון, להתמזג עם היקום, לשכוח מכל העולם ושיישרף הים. ועל כך כבר אמרו הרבה לפנינו: למה לא, תזרמי.

rhythm, מכנסוני גלישה לנשים – 139 ש"ח
להשיג ברשת חנויות Wedgie (קניון שבעת הכוכבים, הרצליה, קניון רחובות, רחובות)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה