30 במאי, 2016

איקס עיגול

כבר שנה שליאור שולק-חי וגלית ברק מעצבות יחד תכשיטים בקווים גיאומטריים יפים ומגניבים תחת הלייבל המשותף Contour, שמוכיח כי בין שתי צורפות עובר יותר מקו ישר אחד

מכירים את זה שיש אנשים בחייכם שאתם לא מפסיקים לפגוש במקרה? בגינה, בים, במסיבת חשק פרועה? אחרי כמה צירופי מקרים כאלה, אם עדיין לא הבנתם את הרמז שהגורל משדר אליכם, כנראה שאתם צריכים לחבור לאותו אדם ולראות לאן תוביל אתכם הדרך. הנה, תראו מה קרה למשל כשגלית ברק וליאור שולק-חי עשו בדיוק את זה.

אחרי ששתי החברות סיימו לימודי צורפות ועיצוב תכשיטים בשנקר ב-2013, המשיכה כל אחת להתעמק במותג הפרטי שלה – גלית עיצבה תכשיטי כסף (תחת השם FORMA), וליאור הלכה יותר על כיוון של זהב ויהלומים (למותג על שמה SHULAK). במקביל, ודרך מיני מעגלים, נפגשו שוב ושוב, שיתפו פעולה בפרויקטים מיוחדים ושילבו קולקציות (למשל ל"עיצוב טרי"). בקיץ שעבר, ואחרי שהבינו סופסוף שנועדו – עשו ליאור וגלית את הצעד המתבקש והקימו מותג משותף, שלם ומהמם בשם שהכי מייצג את השפה הגרפית האהובה עליהן – CONTOUR. ואכן, כל הקולקציות שלהן שואבות השראה מצורות גיאומטריות, קווי מתאר אורבניים, מבנים ארכיטקטוניים והרבה קווים ישרים שנפגשים. כל עונה מתחילה מסקיצות אישיות שגלית שולחת לליאור (שעובדת מבוסטון) ולהפך, ממשיכה בתיקונים והשראה הדדית, עד שלבסוף נולדים ממתקים קטנים לעיניים, שתוכלו לענוד על האצבעות, הצוואר, האזניים ופרקי היד.

בעונה שכונתה Intersections (צמתים) תמצאו למשל תליונים ועגילי איקס שמחברים בין שרשראות, המון פלוסים מוצלבים, טבעות עם קוים מקבילים (כמו זו שלנו!), קוביות מלבן מושחלות בחישוקים ועוד. בקולקציית החורף Assemblage (לחבר) הפכו הקווים הדקים למשטחי זהב שכופפו לכדי פפיונים מרהיבים, כנפיים או פדלים מקסימים. והכל עשוי כסף (בהשחרות שונות), פליז מצופה זהב או זהב עד 18K. ויש גם קו לוקסוסי ששובץ יהלומים, לרציניים בלבד. אוטוטו תצא הקולקציה החדשה והקייצית שתוקדש לשרשראות רבות-רושם, בול לעונת האיוונטים הקרבה, ועד אז – אל תחכו לגורל. הרימו טלפון ולכו לפגוש את החיבור הבא שלכם.

סטודיו Contour – תכשיטי אופנה – 250-850 ש"ח, תכשיטי יוקרה (זהב 14-18K ויהלומים) – 390-10,000 ש"ח 
להשיג בסטודיו – גרוזנברג 25, תל אביב, בתיאום בטל': 052.4513591 (גלית), באתר; או ב-KOLVERT (דיזנגוף 122, ת"א); תמה (קריית שאול 20, ת"א); ובסניפים נבחרים של "רזילי". באינסטגרם.

 

מארכיטקטורה ועד כנף ציפור. מתוך קולקציית אסמבלאז' (צילומים: מירב בן לולו)

מארכיטקטורה ועד כנף ציפור. מתוך קולקציית אסמבלאז' (צילומים: מירב בן לולו)

 

 

קווי מתאר. Contour (צילומי טבעות משמאל: שלומי ברנטל)

קווי מתאר. Contour (צילומי טבעות משמאל: שלומי ברנטל)

 

 

איקס עיגול. Contour (צילומי דוגמנית: מירב בן לולו)

איקס עיגול. Contour (צילומי דוגמנית: מירב בן לולו)

 

 

 

די כבר, רוצים הכל. קונטור (צלמים: שלומי ברנטל, מירב בן לולו)

די כבר, רוצים הכל. קונטור (צלמים: שלומי ברנטל, מירב בן לולו)

 

 

 

שוות זהב. גלית ברק וליאור שולק-חי ל-קונטור

חיבור שווה זהב. גלית ברק וליאור שולק-חי ל-קונטור

 

 

 

תנו קו. Contour (צילום: מירב בן לולו)

תנו קו. Contour (צילום: מירב בן לולו)

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה