19 ביוני, 2014

איפה, איפה, איפה העוגה?

עוגת שמרים שוקולד ואגוזים אלוהית שטעמנו במסיבת יומולדת – שלחה אותנו היישר ל"נדב קינוחים" ברמת ישי בצפון. שימו לכם בווייז

יודע כל מי שנוסע לוויקאנד בארץ, שכל הדרך, הדבר היחיד שמעסיק אותך (חוץ מלחפש איפה קולטים גלגל"צ) זה רק מתי כבר נעצור לנשנש משהו (וזה אחרי הענבים מהבית והקשיו מהתחנת דלק ולפני ארוחת הערב הכפרית בצימר). כאילו הקיבה שלנו יודעת שגם היא בחופש ומותר לה לפתוח כפתור. אז הנה לא מזמן, במסיבת יומולדת בים נתקלנו בעוגת שמרים שוקולד שהגיעה במשלוח אישי מהצפון, וגרמה לנו כמעט להזמין שלושה לילות באזור רמת ישי, קריית טבעון, וואטאבר – העיקר שנעבור דרך "נדב קינוחים". ואם אפשר אז בדוך.

אחרי שסיים טופס טיולים, טס נדב חן לטיול גדול באוסטרליה, החליט לעבוד וללמוד בקונדיטוריה וגילה שהוא אפילו די טוב בזה. כשחזר לארץ, עבד בבית קפה בתל אביב והציע לבעלי המקום להכין את הקינוחים בעצמו, במקום לקנות סתם באאוט-סורסינג. עם הזמן, החל לצבור חוג לקוחות נאמן ולהפיץ את קינוחיו ומאפיו לכל מסעדן שטעם והתמכר בביס, התמחה בקורסים בניו יורק, צרפת, בלגיה ואיטליה ופתח מותג משלו. די מהר הצטרפו למלאכה זוג ידיו הטובות והמוכשרות של אוהד מור, שעשה עם נדב מגיל 6 כמעט הכול – מביה"ס, דרך צבא, חו"ל, ועד בית הקפה סלש מאפייה סלש קונדיטוריה שפתחו ברמת ישי ב-99'. וכך, כבר למעלה מעשור, מכין כל אחד מהם את התופינים שלו: עוגות בחושות, מוסים, קישים, עוגיות מדהימות, פטיפורים יפהפיים, והמון סוגי לחמים עשירים, בריאים וטעימים שאתם נופלים, הכל ממתכונים יצירתיים שהם רוקחים בראשם. כששמו לב כי המקום הפך לנקודת חובה לטיילנים, החליטו להפסיק להפיץ את הפחמימות הטובות שלהם לכל עבר ופשוט להתרכז בלאפות ולפנק את הלקוחות שמעפילים אליהם במיוחד. צודקים. בהשראת אהבתם לטעמי ילדות נוסטלגיים תמצאו אצלם תמיד שילובים כמו עוגיות עם שברי בייגל'ה, טופי ביתי, וקינוחים שעושים כבוד לטורטית, טעמי או מקופלת. אלוהים, תן לנו את הכוח.

אנחנו כאמור זכינו ליישר (וליישר וליישר) עוגת שמרים שוקולד "השחר" אלוהית ומאוזנת עם אגוזי מלך ופקאן (בתמונה למעלה) – ובין הביסים בחרנו את המסלול הכי קצר אליהם שהווייז הציע. צפו לפקקים בסופ"ש. מהקופה ועד שהעוגה מחוסלת – מרמלדה מתזמנת 20 שניות.

"נדב קינוחים" – פס שמרים שוקולד – 43 ש"ח, קינוחים נוספים – החל מ-20 ש"ח (למוס אישי) ועד 155 ש"ח (לעוגת מוס טריקולד)
א.ת. רמת ישי, טל': 04-9535414 , שעות פתיחה: 08:00-חצות, 7 ימים בשבוע

 

מתכננים מסלול מחדש. נדב קינוחים (צילום: נטע כהן)

 

 

 

 

אנחנו כבר לא אתכם. "נדב קינוחים" (צילום: נטע כהן)

 

 

[PSGallery=d7710kh7uqb]

2 thoughts on “איפה, איפה, איפה העוגה?

  1. אלנה הגיב:

    איך להגיד את זה בעדינות? המידע עליהם, טיפה רחוק ממה שהם כותבים על עצמם באתר הבית שלהם. אז אתם קצת חוטאים פה בהמצאות.

  2. Marmelada הגיב:

    הי תודה על התגובה, האמת היא שאת כל המידע קיבלנו מראיון אישי עם אוהד מור בעצמו, ובזמן העלאת הכתבה לא היה להם עדיין אתר, כפי שאת רואה – אין לינק בכתבה לאתר, כך שלא יכלנו לדעת מה הם רשמו אודותם. בכל מקרה, אין כאן שום המצאה, הכל כמו תמיד נכתב אצלנו לאחר התנסות אמיתית ושיחה עם מושא האייטם. ואגב, מבדיקה כעת של מה כתוב באתר- איננו מוצאים כל פערים, למעשה האודות באתר מאוד מזכיר את הכתבה שלנו. לא ברור לנו על מה מדובר. בכל אופן, צר לנו אם כך הרגשת ותודה על תשומת הלב. https://www.nadavkinuhim.co.il/blank-1

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה