11 ביוני, 2009

אילו לאמא היו גלגלים

עם כל הכבוד לאיינשטיין, לא ברור לנו איך האנושות הצליחה להתקיים עד היום בלי taga, אופניים המחוברים לטיולון פעוטות. הכינו את הנובל

שתי דקות ועשרים ושבע שניות הן הרבה זמן. הרבה מאד זמן. בפרט אם מבלים את כולו בבהייה נפעמת מול מסך המחשב תוך כדי קריאות "גאון! גאון! האיש גאון!". זה מה שקרה לנו – וזה גם מה שיקרה לכם – במהלך הצפייה בסרטון הבא, שמציג המצאה מבריקה (וגאונית, כפי שכבר הבנתם) שממש לא מובן איך הצליחה האנושות לחיות בלעדיה עד היום.

taga הם אופניים מחוברים לטיולון פעוטות, שהופכים במחי קיפול קל לעגלה נטולת אופניים, מה שמאפשר לרכוב עליהם תוך כדי הסעת הזאטוט בנוחות רבה מקדימה (לדווש בדרך לגן! פשוט פרס נובל!) ולבטל את פונקצית האופניים אם רוצים להיכנס למקומות סגורים. ההסבר, למען האמת, הרבה יותר מורכב מהמוצר עצמו, שהומצא – חצוצרות, בבקשה – ממש כאן, בארץ הקודש. אמנם קשה לעלות על העובדה המשמחת הזאת באתר האינטרנט הלגמרי-הולנדי של חברת העיצוב הישראלית תגה, אבל כשבודקים היטב מגלים שמשרדי החברה ממוקמים בהולנד ובשכונת מונטיפיורי בתל אביב. אז עשינו אחד ועוד אחד, וכשהגענו לשתיים – הסרנו את הכובע ומחאנו כפיים.

אנחנו לא מכירים אף הורה שלא התעלף מרוב התפעלות כשצפה בסרטון (שכולו צולם, כך נראה, בלוקיישנים כחול-לבן. הנמל מעולם לא היה פוטוגני יותר). אם לא היינו צריכים למכור את האוטו שלנו כדי לממן לעצמנו זוג אופניים מושלם כזה, מזמן כבר היינו מסיעים בהתנדבות את כל זאטוטי השכונה למשפחתון, לטיפת חלב ולג'ימבורי. מצד שני, במחיר של 120 חבילות חיתולים, שזה בערך מה שצורכים מהלידה ועד לסיר, אפשר להתאבזר בכלי הרכב החכם ביותר שראינו מאז המצאת החללית. תעשו את החשבון שלכם.

אופני עגלה של taga
לפרטים נוספים – www.taga.nl/taga-video.asp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה