26 בינואר, 2017

איך עושה עז?

על פגישה מקרית עם גבינה אלוהית וכל מה שגילינו אחר כך

לפני כמה ימים היינו אצל חברים פּנקנים שמכינים לנו תמיד את הצלחות הכי מושקעות ואוהבות. על הצלחת: סלט חסה רענן במיוחד. קרקרים עם איקרה. סלט עגבניות שרי חריף. ומשולש גבינה אלוהי.

בלענו את הכל בשקיקה וביקשנו לראות בדחיפות את האריזה של הגבינה המענגת. צילמנו צילום חובבני כמו שאנחנו אוהבים ועברנו הלאה.

כמה ימים אחר כך התקשרנו למשק שמואלי שפרטיו מופיעים על האריזה וגילינו שהגבינה הזאת באמת באה מאהבה, והיא מופקת במקום מקסים בבאר טוביה שנותן הרבה כבוד לעזים שלו. על המשק מנצחים יעל וניר, זוג שעזב את עיסוקיו הקודמים וחזר אל המסורת של משפחתו של ניר- גידול עזים וניהול מחלבה שחתומה על כמה זנים של גבינות בוטיק מגרות מאוד ויוגרטים. זהו משק פתוח וכולם מוזמנים לבוא לבקר מתי שנח (במסגרת שעות הביקור). יש גם סיורים מודרכים שמתאימים לימי כיף עם העבודה, לחגיגות משפחתיות או כל דבר אחר שתמציאו לעצמכם.

יעל גם ציינה שבימים אלו אמורות להתחיל ההמלטות ושווה לבוא ולראות את הקסם הזה (היא תעדכן כשזה קורה בעמוד הפייסבוק שלהם – אז תעשו לייק שלא תפספסו).

על האיקרה נדבר בפעם אחרת.

* את המוצרים שלהם אפשר למצוא בדרך כלל גם ברביבה וסיליה (רמת השרון), בפינה הירוקה (רמת השרון), לה פרומז'רי (נמל תל אביב ומתחם שרונה), דגים וטעמים (הרצליה פיתוח), פיין מרקט (רמת גן) ובחוות נעמי (גבעתיים)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה