14 ביוני, 2010

איטלקיה לוהטת

ושוב מצאנו את עצמנו מחובקים עם מנת פסטה. הפעם היה זה ב- Pappa's

כל מה שמתחשק לנו לעשות במסגרת הקיץ שקפץ עלינו זה להיכנס למקום ממוזג, להזמין לעצמנו משהו קפוא לשתות, לכבות את הטלפון ולהתחיל לנשנש בכיף. מחקרים מראים שחום ורעב בדרך כלל לא הולכים ביחד אבל אצלנו, כידוע, המדע מרכין ראש כשמדובר במטעמים. ומאחר ויום הסידורים האחרון שלנו הסתיים ברחוב הלל הזקן (והיינו עייפים, מזיעים ורעבים)  לא יכולנו שלא להיכנס רגע למסעדה האיטלקית "'Pappa's" כדי לברר מה קורה ("הי, מה קורה?").

התחלנו עם סלט קפרזה (38 ש"ח) שהגיע עם פוקצ'ה חמה שהוכנה במקום ועם מנת קרפצ'יו בקר עשויה כהלכה וטעימה מאד (42 ש"ח), והמשכנו מרוצים אל עבר המנות העיקריות. בעצת המלצר הנחמד, בחרנו לבצע מהלך מושחת ביותר ולהזמין שלוש חצאי מנות פסטה (חצאי מנות הן ללא ספק כרטיס הכניסה שלנו לגן עדן): קמפנלה (פסטה בצורה משוננת), שהוקפצה בשמן זית יחד עם אספרגוס, בייקון ואפונה (32 ש"ח); לינגוויני דה מרה (ספגטי פירות ים), שהורכב מרוטב שמנת וודקה, שרימפס וקלמרי (32 ש"ח); והאחרונה היתה חצי המנה המנצחת – רדיאטורי (פסטה שדומה בצורתה לרדיאטור) ברוטב שמנת, אווז ופיטריות (56 ש"ח למנה). למרות השמנת לא היה לנו כבד בבטן וכל הטעמים השתלבו לנו בול על הלשון.

וכך, בפעם המיליארד לפחות, הוכחנו לעצמנו (כמו עכברי מעבדה מאושרים) שפחמימות עושות טוב למורל הכללי ואוכל טעים מפייס את הנפש הסוערת ומצנן את הגוף הרותח (והכל תלוי בקיומו של מזגן אלים במיוחד).

רדיאטורי אווז ופיטריות – 56 ש"ח

Pappa's, הלל הזקן 12 ת"א, טל': *9962

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה