12 באפריל, 2011

איזה מזל

סינרים בעבודת יד של Fortuna ישמרו על חולצת המשי שלכם חפה משליכטות של מרק עוף ויכניסו למטבח אווירת ברי ואן-דה-קמפ-סקסית

והנה אנחנו חושפים בפניכם את אחת הסצינות שתמיד חלמנו לממש: אנחנו נכנסים לווילה המהודרת שלנו, זר כריזנטמות עוצמתי מונח על השולחן, הווילון הלבן מתנפנף ברוח ובמטבח מחכה לנו חתיכי כלשהו ואופה עוגת שוקולד חמה כשהוא לבוש בסינר חמוד. אז אמנם הניסיון מלמד שפנטזיות לא ממהרות להתממש, אבל מאז שראינו את הסינרים של Fortuna, שחררנו כל קיבעון והתחלנו לחפש במרץ מתכונים לסופלה.

"פורטונה" הוא ליין סינרים בעבודת יד משובחת, שמכינות שרה ושרון שר, אם ובתה. מאז ששרון זוכרת את עצמה, היתה אמה שרה נוהגת לתקן לה ולאחותה את הבגדים, להוסיף אפליקציות ולעשות בבית שימוש חוזר בבדים ברמת תפירה עילית. לאחרונה, ובהשראת זיכרונות ילדות משותפים מסבתא מזל (פורטונה), שהיתה נוהגת לבשל בסינר יפהפה מעשה ידיה – החליטו שרה ושרון להשיק קו סינרים מושקע ומוקפד משלהן, וקראו לו על שמה. כל סינר שהן מעצבות, מתחיל ומורכב משילובי בדים שאספו במהלך השנים משווקי יד שנייה בארץ ובחו"ל, ולמעשה נחשב פריט יחיד (One of Kind), אקולוגי וממוחזר במיוחד: כך למשל תמצאו סינר יפהפה המשלב חצאית ישנה, כתפיות תחרה עתיקות ובטנה מסדיני וינטג' משנות השבעים שאיתרו בניו יורק. מרתה סטיוארט, נא לפנות את הבמה.

כל הסינרים נתפרים אצלן בבית בזה אחר זה, עוברים טיפול וגימור קפדני עד הדיטייל הקטן ביותר (הוספת כיסים, פרחים, סרטים או כפתורים), ומציעים בכל פעם צבעים, סגנונות וגזרות מתחלפות (כמו וי עמוק, מחשוף ישר, מעטפת ועוד), וכאמור אף פעם לא חוזרים על עצמם. לצד הסינרים, מציעות שרה ושרון גם תיקי בד קטנטנים לשמירה והגנה על פריטי לאנז'ריי עדינים.

סופלה, מישהו?  

סינרים בעבודת יד – 175-275 ש"ח
להשיג ב-Fortuna, תל אביב – יפו, בתיאום מראש עם המעצבות, טל': 054-3138136 (שרון), fortuna.aprons@gmail.com

סקסי מאמא. סינרים של Fortuna (צילום: איתמר שיקלר)

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה