23 במאי, 2016

איזה יום שמח לי היום

השוברים של DreamBox מסדרים אתכם עם מתנה חווייתית ומקורית באמת, שהחוגג הבא לא ישכח לכם אף פעם. סבא, יש לך רישיון סקיפר?

חיינו העמוסים גם ככה, קורסים עוד יותר מרגע שמתקרב תאריך יום הולדת עגול לאחד ההורים, לידה צפויה לחברה צפויה, אירועי סוף השנה בגנים, וכמובן – מרתון חתונות ואיוונטים שכל אחד חושב שמגיע לו לחגוג פה. אם רק מישהו היה מוריד מאיתנו את נטל מציאת המתנה – היינו אנשים יותר נינוחים, בוודאות. ובכן, האמת היא שדווקא יש, תתפלאו:
 
הכירו את המושיעים לכל אירוע ומתנה יוצאת דופן שתצטרכו מעכשיו ועד הנצח: Dream Box (של חברת "ימים מופלאים") הוא מוצר מופלא, שלא רק מסדר אתכם עם המתנה הכי מקורית בערימה, אלא גם חוסך את כל ההתעסקות בארגון שמסביב. אחרי שהתמחו שנים בהגשמת משאלות מופרעות במיוחד (או שאתם יודעים להגיע לבד אל חדר האיפור של ביונסה?) – הצליחו לאחרונה איריס קנצ'וק וגדי ארנון לפתח בחברה המגניבה שלהם עשרות חוויות במגוון תחומים שבאמת שווה לכם או לבוסית (אהמ אהמ) להעניק הלאה, וכאלו שמשאירים זכרונות לטווח ארוך יותר מאשר כל תו-שי לסופר.
 
כל מאות החוויות שרקמו, נכללות בשובר שתוכלו להעניק מתנה (כמארז פיזי או דיגיטלי) לפי תחומי עניין – ספורט אתגרי, אופנה, גורמה, תרבות, ספא; או דווקא לפי האיוונט – בר מצווה, חתונה, לידה, תאריך רומנטי, חג וכולי. בתוך המארז מחכה מס' אישי שמקבל המתנה מקליד בנייד או במחשב – ולפניו מתגלה רשימה של כל מה שיוכל לעשות בתקציב המתנה שהענקתם לו לבחירתו (ובלי לכפות על אף אחד עיסוי רקמות או סדנת בישול ב-3 עיניים). זה יכול להיות הקלטה של שיר ברדיו, יום טיפול בבע"ח בגן חיות, להטיס מטוס, להוציא רישיון לאופנוע ים, להפוך לפעלולן אקשן ליום, להתגנב לראנוויי בשבוע האופנה בפריז – הכל אפשרי. ואגב, לגיטימי לגמרי לנצל את השובר גם על עניינים רגועים כמו נעליים חדשות, ביקור ביקב, גיפטקארד למרמלדה מרקט (שווה!) או סתם בראנץ' חמוד. למה לא?
 
ועוד דבר נחמד – אם האירוע הערב ונתקעתם בלי רעיון, תוכלו לשלוח מיד שובר דיגיטלי שמקבל המתנה יפעיל מהאפליקציה (דרכה גם מגיעים ישירות להזמנת מקומות בקולנוע או במסעדה, למשל). בקיצור, יותר חיים פשוטים וחווייתיים מזה – אין. רק חכו לשיחות שאחרי בסגנון "לא תאמינו מה עשינו עם השובר! ג'ורג' קלוני, מכירים?"

שוברי מתנה למאות חוויות – החל מ-59 ש"ח לשובר
לרכישה בחנות אונליין. פרטים נוספים באתר Dream Box

 

 

הגננת שולה, כזה עוד לא קיבלת לסוף שנה. מיליון חוויות בשובר אחד

הגננת שולה, כזה עוד לא קיבלת לסוף שנה. מיליון חוויות בשובר אחד

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה