30 בנובמבר, 2015

איזה יום היום?

סייבר מאנדיי משתלט על כל מדפי מרמלדה מרקט עם הנחות שמתחילות ב-30% ומסתיימות היום בחצות. קדימה סינדרלות, לכו לתפוס נעל זכוכית. או מגפון זמש. נתראה בקופה המהירה

אתם שומעים את זה? את פירורי הריכוז האחרונים שלנו נשאבים מהשטח?
בואו נגיד ככה, תיהנו מאיתנו כל עוד אפשר, כי בעוד שניות מספר – ניפרד מכם בנשיקה, נפזול הצידה ונקדיש את כל הקשב שלנו היום, יום ב' בשבוע, ה-30 לנובמבר, לקדחת המכונה – סייבר מאנדיי.

ומי שעוד לא קיבל את הממו, החל משעות הבוקר ועד הלילה בחצות, אתם מוזמנים להיכנס למרמלדה מרקט ולגרוף לעגלה את כל מה שחמדתם ועדיין לא העזתם, בהנחות של 30% לפחות, ויש גם בהרבה הרבה יותר (הפרזתם!).

קדימה, סגרו את הדלת, שימו את כולם בהולד ושמישהו יוציא לנו את הילדים מהגן. אמא חייבת עליונית כזאת. וגם צמיד מגניב כזה. או טבעת חותם יפה, או עגילי זהב ובטון. או גם וגם וגם. ורגע מה אתם אומרים – מוקסינים מבריקים, או נעלי יוניסקס לא שגרתיות כאלו? יש להן קטע. ואם אנחנו כבר במחלקה – אבא צריך סניקרס לחורף, דחופיוס. והנה גם המגפיים שרצינו לקטנה, והקרדיגן שזממנו עליו לגדולה. ומה עם איזה סווטשירט חדש? או כריות נעימות וסרוגות לספה. ויאללה, תוסיפו לנו גם איזה פילינג מזין לעור סדוק וגמור במיוחד. טוב, חבר'ה הגזמתם. הכל יותר מדי נחוץ לנו.

בקיצור, היום – זה כל אדם לעצמו. היינו פה. נתראה מחר ב-"תראו-מה-קניתי-טיוזדיי!".

סייבר מאנדיי במרמלדה מרקט – החל מ-30% הנחה על אלפי מוצרים ומתנות (עד סוף היום – 30.11.15, בחצות)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה