21 באוגוסט, 2013

מצעד המתנות השפויות והמוגזמות

מסורת זו מסורת: ביקשנו מכל חבר וחברת מרמלדה לשדר לנו איזו מתנה אפשרית היו שמחים לקבל לחג, ועל איזו מתנה מופרכת הם חולמים בלילות. רשימת התוצאות והפנטזיות לפניכם. קחו רעיונות, השראה, או קנו לנו הכול בכיף שלכם. הולד דה כרטיס החלפה

>>>> הבחירות של עמית צבי
#1 המתנה האפשרית: עציץ הדס ענקי (99 ש"ח, להשיג בחנות "פרישמן 47, פרחים בשכונה")
עמית: "ריח של הדס מזכיר לי את סבא שלי (זצ"ל) – את הגינה, את הסוכה ובעיקר את קולו הענוג והמתנגן בזמן הברכות". 

#2 המתנה החלומית: Sand Dollar Cay אי פרטי בבהמאס (7,200,000 דולר, מהאתר Private islands online)

זוס, לטיפולך. אי פרטי בבהאמאס


עמית:
"כדי שאוכל להפסיק להתלבט לאן לטוס בחופשות שלי…"

 

 



>>>> הבחירות של גל אוחובסקי
#1 המתנה האפשרית: גרם מדרגות הודי מעץ (51,800 ש"ח, פרטים והזמנות מהחנות של "גידי אמנות בעץ")

סטרוואי טו הבן. המדרגות של גידי קלמן

גל: "אני רוצה שיהיה לי בית עם שתי קומות. אני רוצה שיהיו מדרגות בין שתי הקומות. ואני רוצה שהן יהיו מעץ, כמו המדרגות ההודיות שמכין גידי קלמן. כשיש מדרגות מעץ בין שתי הקומות, כמו בבתים באמריקה ו/או בסרטים, תמיד אפשר לשמוע את הרעש של מי שמטפס בהן, ולהרגיש תחושה של סדרת אימים טובה. בשביל שיהיה לי בית עם שתי קומות, כל מה שצריך, זה להחליף את הדירה הסולידית שלנו בתל אביב, בבית רחוק באיזה כפר. נגיד שעה נסיעה מאיפה שאנחנו היום. מאותו רגע המדרגות כבר לא יהיו חלום, אלא מציאות. אֵיתן רוצה לעשות את זה כבר שנים. אני לדעתי, אמות לפני שאסכים, אבל למה לא לגלות פתיחות? מה גם שעכשיו יש לי סיבה טובה לחמוד בית גדול".

 

#2 המתנה החלומית: ביקור של "דקסטר" אצלנו בבית

ד"ר דקסטר ומיסטר הול. מייקל בא לבקר את גל


גל:
"בדירה שלנו בתל אביב, אין מקום לאורחים. פעם, כשקנינו אותה, השארנו את החדר השלישי, הקטן, עם ספה ואופציה. אבל האורח הראשון שהגיע נשאר לשלושה שבועות והבנו, אלה תנאים טובים מידי. הם מזמינים התנחלות. מאז החדר משמש לעבודה, ועם כמות הג'אנק שאספנו הוא עולה על גדותיו. אי אפשר לארח בו. בבית החדש מחוץ לעיר, זה עם המדרגות ההודיות, אני חולם שנארח את מייקל סי. הול, כוכב דקסטר. אני רוצה שהוא יבוא לארוחת ערב, וסתם ככה נשב ונדבר. כאילו אנחנו מכירים. אני עדיין לא בטוח אם אני ממש רוצה שמייקל סי. הול יבוא בתור עצמו, או בתור דקסטר. בכל מקרה תיכף נראה איך תגמר העונה השמינית…"

 

 

>>>> הבחירות של נירית אלשיך
#1 המתנה האפשרית: חופשה בכרתים

בחוליו בדקת? נופשון בכרתים

נירית: "שיא הקיץ, הילד בחופש מהגן, 5 ימים בכרתים. וילה על החוף, מים כחולים, שקיעות, סופלקי וקצת אוזו…"

#2 המתנה החלומית: טיול מסביב לעולם

קחי 80 יום חל"ת. טיול מסביב לעולם


נירית
: "עוד כשהייתי ילדה הייתה לי מפה שציירתי עליה מסלול של טיול מסביב לעולם. הטיול הזה הוא החלום שלי, לקחת שנה חופש ולצאת לטיול כמו בספרי ילדים עם מפה ביד ומצפן, לעבור ממקום למקום בטיסות, רכבות וספינות".

 

 

 

 

>>>> המתנות של אורי בנדורי
#1 המתנה האפשרית: SA-BA BLACK מגף חצי שחור (330 ש"ח, להשיג בחנות Fugu)

לוקינג גוד, בוס. מגפי FUGU


אורי:
"מדובר על חצי נעל-חצי מגף, מוזרה למדי ובכל זאת מדליקה. נראית לי הנעל הנוחה בעולם, וכמו הרבה דברים שבאים מיפן, היא בטח גם שימושית נורא. לא ברור לגמרי מתי משתמשים בה, אבל אפשר להגיד שזו הגרסה שלהם לבלנטסטון האוסטרלית (שגם שם לא ברור לי למה ומתי צריך), אבל בסוף בטח נדבקים רק אליה, ומשתמשים בה המון".

 

 

#2 המתנה החלומית: טיול אופנועים לדרום אמריקה

צ'ה, חכה לי! מתוך "דרום אמריקה באופנוע"


אורי:
"משכירים אופנוע גדול (רצוי BMW), או מצטרפים לקבוצה ויוצאים לגלות את האזור המדהים הזה. זה מתחיל מצפון ארגנטינה, אז צריך לוודא שהאופנוע מתוחזק כראוי, ואז נוסעים בערך שבועיים-שלושה לכיוון בוליביה ופרו. האטרקציות הן בעיקר מדבר המלח בבוליביה והמאצ'ו פיצ'ו בפרו, אבל הכל נראה לי מלהיב (וקצת אתגרי). דרכים מחורבנות, עולם שלישי שעוד לא התקלקל, אתרים מופלאים ואופנועים – בקיצור, חלומה של כל אם. זה גם בטוח יקר, אם אתם עדיין מתעניינים".

 

 

>>>> הבחירות של גליה אלוני דגן
#1 המתנה האפשרית: הספר "על הגעגועים" (מאת גליה רבינוביץ', גדעון נפתלי ויערה לוין-פריימן, הוצאת רסלינג, 203 עמ', 89 ש"ח בחנות הספרים העצמאית, "המגדלור")

מיס MISSING. "על הגעגועים"

גליה: "סוף-סוף מישהו מצא לנכון לכתוב ספר על התכונה  הכי חופרת ומנג'סת שלי – הנטייה לחטט בעבר, להגות בו ולהתרפק על תקופות שלא בהכרח שוות את ההתרפקות, ואחרות – ששוות אותה ועוד איך".


#2 המתנה החלומית
: עוד ארוחת ערב חג אחת אצל סבתא רותי (שבאפריל הקרוב ימלאו עשרים שנה לפטירתה)

לנגיעה אחת רכה. עוד גפילטע אחד


גליה:
"למעשה, זו נגזרת מתוך המתנה האפשרית. עוד גפילטע אחד לא מתוק מדי, מלפפון אחד לא חמוץ מדי, כבד אחד לא קצוץ מדי ושיחה עם האישה שהכי אהבתי, ושהכי קשה לי להאמין שהיא לא פה".

 

 

>>>> הבחירות של עופר שני
#1 המתנה האפשרית: עלי ומכתש דקורטיבי מאבן בזלת (1,400 ש"ח, להשיג ב-"סטודיו חמשת היסודות")

המכתש הקטן. מכתש ועלי של סטודיו חמשת היסודות


עופר:
"אמנם הוא שוקל 5 קילו, ואפילו שאין לי ממש איפה לשים אותו במטבח, המכתש והעלי האלו נראים כמו הדבר הנכון לפצפץ בו גרגירי פלפל שחור ועשבי תיבול".

#2 המתנה החלומית: לבשל כמו הסטון בלומנטל


[youtube nhOV89EQtJs&feature=youtu.be]

עופר: "בתחילה בזתי לשף המולקולרי המהולל הסטון בלומנטל בגלל העובדה הפשוטה שאני מעדיף אוכל שמוגש כמה שיותר קרוב לצורתו המקורית עם מינימום מניפולציות בתהליך ההכנה, אבל עם הזמן גיליתי שהסטון יודע לעשות גם את זה ועושה את זה טוב מאוד. לפני כמה חודשים ראיתי אותו מכין סטייק בטכניקה שמעולם לא שמעתי עליה. תמיד חשבתי שסטייק צריך להפוך פעם אחת בלבד על האש. הטכניקה המופלאה של הסטון להכנת הסטייק המושלם (בסרטון שכאן למעלה) הפתיעה אותי: הוא מניח את הסטייק על מחבת לוהט במיוחד, והופך אותו כל 20 שניות – במשך 2 דקות. אחר כך נותן לו לנוח 5 דקות על רשת. הסטייק יוצא קריספי מבחוץ ועסיסי מאוד מבפנים. אני רוצה לדעת לבשל כמו הסטון".

>>>> הבחירות של ענתי בנדורי
#1 המתנה הארצית: שידת מגירה צפה (650 ש"ח, מ"סטודיו יוביקו")

מאיירת למגירה. שידה ממוחזרת של "יוביקו"


ענתי
: "אני אוהבת מגירות. תמיד מאטה או נעצרת ליד המגירות השפוכות על המדרכות שאנשים זרקו. בדרך כלל אלה מגירות משרדיות, לפעמים מיוחדות יותר עם פרופורציות משונות או עץ שהתיישן יפה… אם יש קליק – אוספת ל"אוסף החומרים הפוטנציאליים". למגירונת של סטודיו יוביקו אני יכולה להגיד: "את מושלמת" וגם "אחלה חמודה". צפה לה, מינימליסטית במידה וגם מכוונת את בעליה להיות מדויק בבחירה ולא להעמיס".

 

 

#2 המתנה החלומית: בית ביוון (עם אורחים אוהבים)

אושפיזין לסוכות. אורחים בבית ביוון


ענתי:
"אני חולמת על בית ביוון אבל כזה שנמצא ממש על המים ואפשר להכנס לשחיה בכל רגע שמתחשק ולהרדם על המרפסת עם הסאונד של הים. חוץ מזה שיהיה גם כפר אחד או שניים במרחק הליכה עם כמה טברנות ועיזות. שהבית החלומי שלי יתאים גם להתבודדות וגם לארח חבורות גדולות. ואם גל מזמין את דקסטר (ראו למעלה), אז אני מזמינה את סטרינגר בל, מרינה אברמוביץ' ואוהד נהרין. וגם את לאונרד כהן. וגם את גל".

 

 

 

>>>> המתנות של איתי מורג
#1 המתנה האפשרית: טרנזיסטור (1,400 ש"ח, להשיג ב-The Tivoli Shop)

שה, שה, נותנים חדשות. רדיו יפהפה של טיבולי אודיו


איתי
: "אין לי רדיו בבית והילדים שמגיל אפס מחוברים ליוטיוב לא מודעים בכלל לקיום הגאדג'ט הזה, שפעם קישר אותי לעולם החיצון ולעולמם המופלא של טוני פיין ושוש עטרי ומיכל ניב (הי"ד) ונדב רביד ו-י. קוטנר. היי, אני אפילו מאלו שזוכרים את דוד גרוסמן מעל גלי האתר ב-"חתול בשק …" ואת אברי וארז משתוללים ב-"מה יש"… טוב, לפני שנהיה דביק: באיזה יום  אמרתם סמנתה פוקס מתארחת ב"שלושה בגיגית?"

#2 המתנה החלומית: שוקולד ג'מייקה הנכחד (לפרטים ועצומות – "שטראוס-עלית")

שווצריה הקטנה. שוקולד ג'מייקה


איתי
: "הגויים אולי הסתפקו ב-"באונטי" החבוטה, אבל לנו באייטיז היה את החבילה המושלמת היישר מהמכולת של אשכנזי – שוקולד חלב ממולא קרם רום בליווי 5000 קלוריות של מתיקות מתפרצת שלא נופלת אפילו מזו של הנסיך ג'ורג'. פחות או יותר הכי קרוב שהגעתי לקריביים (חוץ מהפעם ההיא בה התחכחתי בתחנה המרכזית בטוני ריי). בקיצור, מי מרים את הכפפה/ראסטה בקבוצת שטראוס-עלית?"

 

 

>>>> הבחירות של דנה דודלינגר
#1 המתנה האפשרית: סניקרס בעיצוב עצמי של קונברס (החל מ-70 דולר, באתר www.converse.com)

שו איט יורסלף. נעליים בעיצוב עצמי של קונברס


דנה:
"לא צריך להכיר אותי לעומק כדי לדעת שאני משוגעת על נעלי סניקרס, ובייחוד על אולסטאר של קונברס (עקבים, למשל, הם נוף נדיר ב"ארגז" הנעליים שלי). השנה נחשפתי לראשונה לאפשרות של קונברס לעיצוב נעליים על פי בחירה אישית (Design your own), מצאתי את עצמי למעלה משעתיים בחנות הדגל של החברה בניו-יורק, מדפדפת בעיצובים של אנשים שונים (מי המטורף ששם תמונה של הילדים שלו על זוג נעליים?!) ומפנטזת על עיצובים שונים. באתר של החברה ניתן לשחק עם דוגמאות וצבעים – מידי פעם אני משחקת עם האפשרויות, וחולמת על עשרות הזוגות שהייתי מזמינה…


#2 המתנה החלומית: דירה במנהטן, ניו יורק


סניקרס אנד דה סיטי. דירה במנהטן


דנה:
"אם אפשר אז באזור האיסט ווילג', אבל לא אהיה קטנונית גם אם תהיה למשל באפר איסט סייד. כי על הבית ביוון כבר עשיתי וי (ותודה רבה להוריי האמיצים!). אז עכשיו הזמן לשים עוד סיכה על פני הגלובוס, ואם אפשר שביחד עם זה גם תופיע הויזה המתאימה בדרכון שתאפשר להשתמש בדירה באופן קבוע!".

 

 

 

 

>>>> הבחירות של יעל קורן
#1 המתנה האפשרית: עיסוי בספא של שרתון (החל מ-290 ש"ח ל-50 דק', ב-Cielo Spa)

תעסו לי טובה. ספא סיילו במלון שרתון


יעל:
"מסאז' מתמשך או חבילת טיפולים בספא סיילו, עם מלחים, עטיפת בוץ, מה שיש. כי אני חייבת להחזיר לעצמי את החיוניות, כמו שאומרים…"


#2 המתנה החלומית: דירה יוקרה במגדלי "צמרת" (לפרטים לחצו כאן)


מעושרות5. דירה במגדלי צמרת


יעל:
יש דירות חלומיות בינינו, שרק מלראות את התמונה בברושור עושות לי פרפרים בבטן… מאחלת לעצמי דירה כזו בדיוק, עם נוף 360 מעלות, סלון גדול, מטבח ענקי ולבן, בריכה קטנטנה במרפסת גדולה, אבל לא משהו גרנדיוזי-ניקול ראידמני… אני די צנועה".

 

 

 

 

 

>>>> הבחירות של מירב נעים
#1 המתנה האפשרית: נעלי בלט מתקפלות (238 ש"ח, מהחנות "למש"ל")

מוכנה לרחבה. נעלי בלט מתקפלות


מירב:
"בתור מי שצלחה את עונת החתונות עם הלשון בחוץ והאוברדראפט בפנים (7 חתונות! ריספקט) הבנתי שהדבר הכי נחוץ לשושבינה הוא נעליים מתקפלות שאפשר לדחוף לקלאץ' הכי קטן ולשלוף כשהעקבים רותחים… שניים במידה 38 בבקשה!"

 


#2 מתנה החלומית: גמד מחמד במשרד


שמח בבהונות. גמד קסם


מירב:
"בהמשך ישיר למתנה האפשרית – זרמו איתי, אוקי?
דמיינו שיש לכם גמד מהאגדות, שעושה כל היום פוט-מסאז' בכפות רגליים. בגדול התכנית שלי היא לשים אותו מתחת לשולחן במשרד (ובסוף היום – לקחת אותו הביתה כמובן, שיהיה ליד הספה). נשמע לי חלום לעבוד 9 שעות, ולקום אח"כ מהכסא עם רגליים מתוקתקות כמו אחרי סשן ביערות הכרמל. קדימה שעות נוספות!"

 

 

>>>> הבחירות של איה ודנה
#1 המתנה האפשרית: פסנתר כנף של Disklavier (החל מ-6,650 דולר, באי-ביי)

פורשים כנף. פסנתר DISKLAVIER של ימאהה


איה
: "כל החיים, מאז שאני קטנה, אני חושקת בפסנתר כנף לבן (גם שחור זה בסדר), ענקי ומהמם. שיעמוד פתוח במרכז הבית כאילו מינימום אני שלומי שבן, אבל שיהיה מסוג דיסקלוויאר – שזה פסנתר שיודע גם לנגן לבד (תקראו, נשבעת לכם!). ככה שאני פטורה מבאמת להרשים את האורחים…".

#2 המתנה החלומית: פארק דיסני פרטי

או מיקי! פארק דיסני בלילה


איה
: "אני באופן כללי מעריצה את הסרטים, הדמויות, החזון והמוטו של דיסני ("אם אתה יכול לחלום על זה – אתה יכול לעשות את זה!"). ותמיד חלמתי על פארק דיסני משלי שאוכל להרגיש בו תמיד כמו בחלום אחד גדול שלא נגמר, בלי דאגות ומיגרנות וכתמים שלא יורדים ("טינקרבל, תעשי שייעלם!")".

 

 

 

>>>> הבחירות של מיכל גלר
#1 המתנה הארצית: משקפי שמש מקולקציית הקפסולה של המשקיפה ודפנה לוסטיג (690 ש"ח, מהחנות "המשקיפה" של מאיה ספיר)

שת"פ מסנוור. משקפיים בעיצוב דפנה לוסטיג ומאיה "המשקיפה" ספיר


מיכל:
"משקפי שמש זה התסביך שלי (אחד מהם) וכבר כמה זמן אני מתכננת לרכוש לעצמי את אחד הדגמים מהליין  המקסים של המשקיפה ודפנה לוסטיג. תארזו לי למשל את "נעמי לבן" שבתמונה והכל יהיה בסדר".

#2 המתנה החלומית: PEACE OF MIND (המחיר – priceless)

נטול תיבת מייל. ברווז פרובנסלי


מיכל:
"להתחלף לרגע עם ברווז ששט במים הקפואים של הנהר. ואין לו אף תיבת מיילים לעבור עליה. ואף מיטה לסדר בבוקר. ואף חשבון לשלם. ואף דיאטה לעשות".

 

 

 

 

>>>> הבחירות של יעל בן יהודה
#1 המתנה הארצית: משהו אחד מהוויש-ליסט שלי (למשל: מנורה מטימין, כיסוי מטקסטיליה, שעון ממירב רק שניה, פוף מביסיקלטה, טבעת מורד בהט, הדפס מבעלי המלאכה, נעליים מקרןומיכל, שמלה מהלו קוקי)

הכול תודה. הצצה לרשימת המועדפים מהמרקט


יעל
: "אין לכם מושג איזו בעיה זה בשביל בחורה עם כרטיס אשראי ויד קלה על העכבר לעבוד במרמלדה ולהיות חשופה לטריליון דברים נחשקים בכל רגע נתון: סנדלים מצטלבים בצבע ניוד, הדפס רשת אופטימי, פוף בסריגת אוברסייז, כיסוי מיטה וינטג'י, שמלה רחבה וכיפית, טבעת עץ משולבת זהב, שעון שולחן עתיק, סליפרס נקודות, ועוד ועוד… בקיצור, קנו לי צ'ק פתוח ואני כבר אדע מה לעשות איתו".

 

#2 המתנה החלומית: להיות צרפתייה

בונז'ור מאדאם. שרלוט גינצבורג


יעל:
"אני יודעת בכל רמ"ח אבריי החיוורים שאני 100% פולנייה. אבל עם כל הכבוד לשורשים, הייתי מתה לקום מחר בבוקר ולגלות שאני נגיד שרלוט גינצבורג. או קרלה ברוני. או אודרי טוטו. לא אכפת לי אפילו אדית פיאף. תנו לי קמצוץ מהנונשאלאנט, השיזוף, הלייפסטייל, הדרך שבה הבגדים מונחים עליהן, הקרבה בכל עת לפושון ולבון מרשה, וכמובן – המבטא. מררדד, המבטא. אם מישהו שם למעלה במחלקת דרכונים שומע, בגלגול הבא אני חייבת לחזור לפחות חצי צרפתייה. וחצי יפנית, שיהיה מעניין…"

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה