16 במרץ, 2016

אחותי זה הכי הכי

הסדרה החדשה "האחיות המוצלחות שלי" היא מרענן הרשמי של העונה, וממתק ישראלי-נשי מובהק בלוח השידורים

בחמישי האחרון נפל דבר: ערוץ הקומדיות של yes סיפק לצפייה בינג'ית (ברצף) את כל פרקי הסדרה החדשה "האחיות המוצלחות שלי" שכתבו ויצרו גלית חוגי ונעה ארנברג. והמחווה הנטפליקסית הזאת היא אחד הדברים הכי טובים שקרו לנו על המסך לאחרונה.

במרכז הקומדיה המתוקה והרהוטה הזאת, עומדות 3 אחיות לא מאוד מוצלחות, שהוריהן מחליטים לצאת להפלגה מסביב לעולם ולהשאירן ברשות עצמן, במסגרת משפחתית לא מאוד מתפקדת: אורית, האחות הגדולה (שמגלמת דנה אברהם-סמו הנהדרת) היא מורה ערכית שנלחמת על עקרונותיה בבית ספר בירוקרטי תחת ניהולה הקשוח של גילת (תיקי דיין, זה תפור עלייך), ובין לבין מנסה להבין אם היא לסבית-ארוניסטית או לא. נטלי (נלי תגר, את מהממת), היא ילדת-פלא בעברה, וכיום בטלנית-תפרנית בת 27 שיוצאת בעל כורחה מבית הוריה ולא מצליחה להתחייב לאף סוג עבודה או מערכת יחסים שהיא. מור (בכיכובה האמין והמצוין של טס השילוני) היא חיילת המשרתת בבסיס נידח ומדכא תחת מפקד נוראי, שמתנהג כמו סך כל הבוסים המביכים והדוחים שהיו לנו (גל תורן, אין לנו מילים). עד כאן הסינופסיס הכללי, שעלול להישמע מבחוץ כמו גרסה מקומית ל"בנות". אבל רק מי שיצפה בסדרה יבין למה בכל זאת מצאנו פה הומור ישראלי-מקורי, צעיר ומרענן כמו שהרבה זמן חיכינו לראות, עם דיאלוגים קולחים ולא מאולצים, סצינות מצחיקות שזר פשוט לא יבין (איך מתרגמים אורגיה בין רכזי הנוער העובד והלומד?), ועיצוב דמויות עכשווי ומעורר הזדהות בכל מי שגדלה וחיה כאן, ובייחוד בכל מי שיש לו אחות. אף סצינה אינה נופלת מקודמתה, הבימוי של גורי אלפי-אהרון אוהד ומדייק את המשחק המעולה של כל האנסמבל, והבלחות תפקידי האורח מפתיעות ומהנות (מגלעד כהנא ועד ירון לונדון).

שבו לצפות ברצף או בערבי ראשון פנויים ותראו כמה התגעגעתם ליהנות מקומדיה מקומית. ואם לא – לכו תוכיחו שאין לכם אחות.

הסדרה "האחיות המוצלחות שלי" – פרק ראשון ופרק שני לצפייה ביוטיוב. ובכל יום ראשון ב-22:00, בערוץ yes Comedy (אפיק 15) או ב-yes VOD
יוצרות ותסריטאיות הסדרה: גלית חוגי, נעה ארנברג, הפקה: טדי הפקות, בימוי: גורי אלפי-אהרון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה