30 ביוני, 2013

אותה הגברת, אותה אדרת

השמלה הגאונית של אינפיניטי תלווה את הפאשניסטה שלכם לאורך שנים. עד הבתמצווש אנחנו לא רוצים לשמוע פיפס

אמהות ואבות יקרים, ברכות. החופש הגדול (של הקטנים) מתחיל רשמית בימים אלה. ריחות של אולטרה-סול וארטיק בוב ספוג ממלאים את הנחיריים, הלוח של יולי-אוגוסט כבר מלא בפעילויות ("סבתא, את על ימי שני!"), הבנקאית שלנו כבר עודכנה על החריגות הצפויות, והכל מתוכנן (טוב נו, כמעט הכל) עד שיגיע יהיום הכי קונפליקטואלי בשנה – היום הראשון ללימודים. ובכן בנות יקרות, יש לנו משהו שימתיק לכן את המרירות.

בדיוק בשביל האיוונט הזה, ולמען האמת – בשביל כל אירוע מעכשיו ועד הבתמצווש – יש לנו שמלה אחת בלבד בשבילכן, שמלת Infinity (בהנחה שתצליחו לבחור רק אחת, כן?). שימו לב לרעיון ה-איך-לא-חשבנו-על-זה-בעצמנו הבא: שלוש אמהות ישראליות שעובדות בכלל בארה"ב בתחום התינוקות ואופנת הגדולים, פיתחו לפני שנה וחצי שמלה מנצחת בגודל אחיד לילדות (וואן-סייז), שאפשר לקשור באינסוף דרכים שונות ולהתאים אותה לגובה הפאשניסטה שלכם מגיל 4 ועד 10. מה שנקרא – לגדול עליה. שלושת השותפות החכמות – נעמי, מיכל ועירית – נחשפו בנסיעותיהן בעולם למלאכות יד שונות, והצליחו לייצר בעזרת מעצבות מקומיות מבאלי קולקציה שלמה המבוססת על הדגם המיוחד, בעל חיי המדף הכי ארוכים שפגשנו. את האאוטפיט החסכוני/גאוני הזה, שנעשה כולו בעבודת יד אגב, תוכלו לרכוש בבדים, צבעים או פרינטים שונים שפיתחו, לגלות את הקשירות הפנימיות ולהפוך אותו משמלת כתפיות קצרה, לסטרפלס מקסי אלגנטי, חצאית שכבות א-סימטרית, או פשוט לגלות לבד שימושים חדשים ויצירתיים.

אחרי שכבשו בוטיקים ברחבי ארה"ב (ומשם זה היה רק עניין של זמן עד שסורי קרוז התאבזרה באינפינטי משלה, כן?), נחתו לאחרונה השמלות, בגדי החוף ושאר האקססוריז המשלימים בישראל. בקרוב מבטיחים לנו תצא קולקציה לגדולות יותר ואפילו סנדלים המבוססים על אותו סטארט-אפ. בקיצור, סגרנו את הפינה של בגד לארוחות אצל סבתא מעתה ועד עולם. עכשיו, מה עם איזה אוברול ג'ינס מתכוונן לקטנצ'יק?

שמלת "אינפיניטי" לילדות (גודל אחד מתאים לבנות 4 עד 10) – 199 ש"ח (לדגמים חלקים), 229 ש"ח (לשמלות מודפסות).
להשיג במתחם הקונספט e'mio לילדים (הכולל בוטיק אופנה, עיצוב, מספרה וגלריה לחוגים והפעלות ימי הולדת), ירמיהו 5, תל-אביב 03-5299780. עוד תמונות באתר ובעמוד הפייסבוק.

 

שמלה לגדול עליה. דגמי הקיץ החדשים של אינפיניטי


 

[PSGallery=cv7rr0pkyf]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה