20 במאי, 2008

אור הפנים

קרם ההגנה של "אנה לוטן" פתר לנו את סוגיית הגנה מהשמש VS פרצוף שמנוני ומבריק. אלוהי המינונים הנכונים, תודה

דיון ידוע סביב נושא הדיאטות דורש להכריע – פרצוף או ישבן? נשמע בוטה, ובכל זאת. רגע לפני שאתם יורדים ל-900 קלוריות ביום, שימו לב לסוגיה הבאה – האם תרצו טוסיק קטן מחד ופנים נפולות ומקומטות מאידך, או שמא פרצוף מלא ונחמד אבל עם ישבן טעון שיפור רב?

הדיון הזה הוא רק כדי להגיע לדיון מקביל אחר שעובד על פי אותו עיקרון – האם תעדיפו למרוח על פניכם מקדם הגנה אבל לסבול מעור שומני ומבריק או לוותר על הגנה (ולהסתכן בצריבה) אבל להימנע מהנורא מכל – חצ'קונים? כי כל מי שחרד מהשמש יודע שרוב הקרמים מעמיסים על עור הפנים שומן שלא תורם בכלום לסקסיות שלנו. לקחנו על עצמנו את המשימה, ויצאנו למסע אחר הקרם הנכסף. ולא, זה לא חכמה לקנות la prairie במיליון דולר.

קרם ההגנה של אנה לוטן (spf 30), חברה ישראלית המתאימה את מוצריה להווי הקשוח של מזג האויר המקומי, מסנן ביעילות את קרני השמש ולצד זאת אין בו גרם שמנוניות. הוא נספג כהלכה ולאחר חודש ניסיון ניתן לאמר בביטחון שאף חצ'קון לא נראה באופק. הקרם ככל קרם דורש כמובן תחזוק אחרי כמה שעות אבל גם המריחה החוזרת נספגת באופן מושלם.

עכשיו נשאר רק לפתור את סוגיית הטוסיק, ואנחנו יכולים למות בשקט.

קרם הגנה של "אנה לוטן" – 111 ש"ח
להשיג אצל הקוסמטיקאיות: חני יאיר – 050-8313895, טל גרנט – 054-5547800, מירב גלבוע – 054-5285045, ואצל קוסמטיקאיות נוספות ברחבי הארץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה