22 בנובמבר, 2018

אור בשחור

מלך מלכי הסיילים, BLACK FRIDAY הגדול, כבר מעכשיו על כל מדפי המרקט, עם הנחות שמתחילות ב-30% ונגמרות בקופה המהירה. בתור התחלה, קחו זרקור על 3 חנויות שאנחנו חייבים לנעוץ לפניכם. שחור זה השחור השחור

אם אתם שומעים את זה כאן בפעם הראשונה, קחו וואליום. הניוז הבא לא לחלשים: סייל בלאק פריידיי, אב ואם כל המבצעים, זה שמיובא בכל שנה היישר מאמריקה, החל לפוש בשעות הקטנות של הלילה ברחבי המרקט עם הנחות שמתחילות ב-30% ולא נגמרות עד אחרון הלקוחות המתמקחים. ובמרקט, כמו במרקט, אתם יודעים – יש הכל מהכל. אמאל'ה, אמאל'ה, אמאל'ה, מאיפה מתחילים?!
 
או, טוב ששאלתם. כי הפעם באנו מסודרים, חדורי מטרה, ואנחנו יודעים בדיוק מאיפה להתחיל להיטרף (ואף מתנה לחנוכה או מייל דחוף לא יבלבלו אותנו). הרשו לנו להפנות זרקור אל 3 מעצבות אופנה שעושות לנו את זה ביג טיים, וכל אחת אלופה בתחומה: הבגדים של קארין אביעז טפר ל-KARIN A; התכשיטים של שני הרצברג ל-SIGMA; והכובעים של יעל כהן ל-JUSTINE. יחד הן הופכות את הסייל למהמם, משתלם ושחור הרבה יותר.

חפרנו אצל שלושתן, מצאנו לא מעט מציאות בלאק-פריידיות (כולל בקולקציות החדשות!) וגרפנו לעגלה מה שהצלחנו לסחוב. כל ההוכחות מונחות כאן לפניכם. לכו לאיבוד בין המדפים היפים והקולבים הכי השווים, ונתראה במשרד לסשן "תראו מה נעצתי בבלאק". מוגש כחומר להלחצה.

סייל Black Friday ברחבי המרקט – 70%-30% הנחה עד סוף יום ראשון (25.11.18, 23:59)
לאוסף בחירות העורכת המלא והיפהפה מתוך הסייל – לחצו כאן

 

וואנס יו גו בלאק. מגבעת פונפונים של JUSTINE

וואנס יו גו בלאק. מגבעת פונפונים של JUSTINE

 

ישראל מתלבשת. עגילי ירח של SIGMA

ישראל מתלבשת. עגילי ירח של SIGMA (צילום שמאל, רננה רז: רועי מזרחי)

 

 

 

 

 

*קרדיט לצילומים: אסף עיני ל"קארין איי"; יפעת ורצ'יק ל"ג'סטין"; עומר ישראלי ל"סיגמה"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה