25 במאי, 2016

אורן, אין כמוך

3 מעצבים ששואבים את השראתם מהעצים ואמא אדמה הופכים את ל"ג בעומר לחג הכי מחובר שהיה לנו. ילדים, להתרחק ממגירת התכשיטים של אמא

אם אין לכם ילדודס בבית, יש סיכוי שאתם לא מוזמנים השבוע ל-3 מדורות ועוסקים ממש כעת בהשחלת תפוחי אדמה ומרשמלו על שיפודים (ברוריה, פעם אחרונה שאת תופסת לנו את החד"פ!). 

בכל מקרה, אנחנו בוחרים להקדיש את ל"ג בעומר שלנו למעצבים ששואבים לאורך כל השנה השראה מהעצים, מהטבע ומאמא אדמה, ודואגים להזכיר לנו את הצד היפה שבאיסוף עצים וחומרים טבעיים. קבלו 3 מעצבי תכשיטים שהולכים על זה בנטורל:

 

#1

אוספת קרשים מקצועית. TALALE's של טל המדדי

אוספת קרשים מקצועית. TALALE's של טל המדדי

מה – שרשראות עץ טבעי מרשימות
של מי – טל המדדי, למותג שלה TALALE's
מה הסיפור – טעוד בזמן לימודי עיצוב פנים (ב-HIT), נהגה טל לאסוף שאריות עץ ולעבד אותן בשיטות שלמדה בתואר. מאז וכבר שנתיים שהיא מלקטת מהנגריות המקיפות את הסטודיו שלה בדרום ת"א פיסות עץ אגוז אפריקאי, אלון בוק, דובדבן, מייפל ועוד, ומשייפת אותן לכדי חרוזים, אבנים או "קריסטלים" טבעיים. כל אלו הופכים בידיה לתליונים מרשימים, טבעות ועגילים, ששומרים על מראה טבעי ורך, אך בעל נוכחות שגונבת את הפוקוס. והכל בסדרות קטנות שלא חוזרות על עצמן פעמיים (כל הקודם – הכי זוכה), בעבודת יד מיוחדת שמשאירה לטבע לדבר בעד עצמו.
כמה ומאיפה – 120-619 ש"ח, להשיג בחנות האונליין (ניתן להזמין גם פריטים שאזלו); וגם בכל שישי בבוקר ביריד האמנים בדיזנגוף 99, ת"א, בחנויות נבחרות, או בסטודיו (סמטת השוק 5, שוק לווינסקי, ת"א) בתיאום מראש – טל': 052.4434779. פרטים בפייסבוק ובאינסטגרם. המותג ישתתף גם בשוק האקססוריז הקרוב, 9-11.6, בית ציוני אמריקה, ת"א.

 

#2

גם הטבע לא חוזר על עצמו פעמיים. Story of Anka

גם הטבע לא חוזר על עצמו פעמיים. Story of Anka


מה – תכשיטים עשויים מחומרים טבעיים וחרוזי וינטג' מקוריים
של מי – מירב מוניץ, למותג שלה Story of Anka
מה הסיפור – אחרי שעברה גלגולים מקצועיים שונים (מהייטק ועד מלונאות), מירב ילידת הגליל, מצאה את הייעוד שלה – עיצוב תכשיטים וטקסטיל בסגנון בוהו-שיק שבטי ואקלקטי. אחרי מחרוזי עץ ייחודיים שהיא מוצאת בכל העולם, חבלים טבעיים, טקסטיל, זכוכיות וחרוזי וינטג' מהפיפטיז ועד תחילת האייטיז (שלא נעשה בהם כל שימוש), היא מעצבת בעדינות שרשראות ענק מהממות, עגילים תלויים, קשת שבטית וכריות צבעוניות – במגוון דוגמאות מרהיבות. כל פיס שתבחרו, מצליח להאדיר ולהרים גם את ההופעה הכי מהוהה, למינימום אאוטפיט לגאלה של ווג. וכמובן, בשל נדירות החומרים, מכל פריט מירב מכינה רק עותק אחד או שניים, שכמעט לא חוזר על עצמו. וזה אם תרצו, הסיפור של אנקה.
כמה ומאיפה – החל מ-149 ש"ח (לקשת) ועד 525 ש"ח (לענק חרוזים), מחנות האונליין. פרטים בפייסבוק.

#3

שיר אהבה לאמא אדמה. Primitive

שיר אהבה לאמא אדמה. Primitive


מה – תכשיטים, בגדים ואקססוריז לנשים וגברים מחומרים טבעיים בלבד
של מי – אורלי פרנסה, לבוטיק הייחודי שלה Primitive
מה הסיפור – אחרי שהתוודעה לסצינת האמנים שעוסקים בעבודת יד בקליפורניה, החליטה אורלי להצטרף לתנועה המבורכת, והקימה כאן לפני 3 שנים חנות שנועדה לתמוך בקהילות המייצרות פריטי לבוש ואקססוריז יפים ומיוחדים – בשיטות מסורתיות, מחומרי גלם אקולוגיים ובסחר הוגן. יש כאן בגדים, שאלים, תכשיטים ואביזרים מכל העולם, לכל חבר במשפחה, מגדול ועד קטן. כולם נאספו על ידה מאמנים מכל העולם ורק כאלו שמכבדים באמת את אמא אדמה. תמצאו כאן חולצות מבד קאדי שנטווה בעבודת יד, אוהלי טיפי מסרפד מעובד, צמר שטוות נשים בדואיות, תכשיטים שמכינים שבטים הודיים, שרשראות שאורלי והצוות מעצבים מחרוזי עץ קוקוס או זית, זרעים או במבוק, והכל 100% טבעי. יותר מחובר מזה – אין.
כמה ומאיפה – החל מ-50 ש"ח לטבעת קוקוס ועד 1,000 ש"ח לשאל משי פראי ענק באריגה ידנית, מחנות האונליין. פרטים נוספים בפייסבוק.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה