17 בדצמבר, 2020

אופרת סבון

אם עוד אין לכם סבון של סבתא ג'מילה, כזה שעשוי משמן זית טהור ומיצוי צמחי מרפא, אתם סתם מסבנים את עצמכם. זו העונה לפנק כל נקבובית צמאה בגוף, כמו שרק סבתא יודעת

כאילו לא מספיק שיש לנו כבר קמטים תואמי מסכת פנים – מסביב לאף, לסנטר ומאחורי האוזניים. כאילו האצבעות שלנו לא מספיק דביקות ומתקלפות משאריות אלכוג'ל-נצנצים-מואנה. עכשיו אנחנו צריכים להתמודד גם עם נזקי הסתיו הכי שחון ושכונה שהיה פה, שמייבש – עם כל הכבוד לשדות ולחקלאים – בעיקר את האפידרמיס שלנו. אדוני, אתה לא איתנו. במקרה כזה אנחנו פונים רק לתרופות סבתא. ולא סתם – סבתא ג'מילה. ומי שלא מכיר, סתם מסבן את עצמו.עוד בילדותה, נהגה ג'מילה חיר, נצר למשפחה דרוזית מפקיעין, לצאת לשדות ולהרי הגליל, וללקט צמחי מרפא מיוחדים עם אמה, סבתה וסבה – ששימשו כבר אז רופאים אלטרנטיביים לכפר, הודות לידע העצום שצברו בתחום. כשבגרה, החיבור השורשי לטבע, או החיבור הטבעי לשורשים, דחפו אותה לחקור את סודות הצמחים ("בית המרקחת של הטבע" לדבריה), ולהתנסות ברקיחה ושילוב שמנים טהורים בעלי סגולות טיפוח, יחד עם צמחי בר ארצישראליים כדי ליצור סבון-מרפא. לאחר עשרות שנים של ניסויים, הצליחה לפתח נוסחה טבעית, יציבה ומאזנת לעור ולתאים; שתהווה בהמשך בסיס לליין המוצרים המצליח שלה – Gamila Secret.

מרגע שהושק סבון הפלא, שעשוי מ-75% שמן זית טהור (אותו זן המשמש לבישול), בשילוב 15 צמחי מרפא וסודות כמוסים – הפך מיד למוצר הדגל ולאורח קבוע בחדרי אמבטיה של יודעות ח"ן. בהמשך, פיתחה עוד שורת מוצרים טיפוליים לעור ולשיער, כולם מיוצרים במלאכת יד דקדקנית ובשיטות מסורתיות במפעל גלילי מיוחד שהקימה ב-2004, בעשור השישי לחייה. במקביל להתרחבות המותג, הופצו הסודות של סבתא ברחבי הגלובוס והגיעו עד יפן, פולין, אנגליה, סין, הולנד, ועוד (עור לגויים!). עם השנים, הבנתה העמוקה בצמחי המרפא, זיכתה אותה גם בשורת פרסים, השתתפות בכנסים עולמיים ואותות מיוחדים על עשייתה יוצאת הדופן (כולל הדלקת משואה ביום העצמאות ה-85 לישראל); כמו גם על פועלה בתחומי אחריות חברתית (כך למשל היא דוגלת בהעסקת נשים בלבד, מעניקה מלגות לסטודנטיות דרוזיות, ועוד).

אבל אנחנו לא צריכים אף טקס נוצץ כדי לדעת למשל ששמן נבט החיטה שלה, שווה את משקלו בזהב, מזין לנו את הלחיים בכל הטוב שיש לטבע להציע, ומטעין אותן בגמישות, רעננות וזוהר מחודשים (ג'יי לו, את לא המשומנת היחידה בעולם הזה, אוקיי?). ואם אתם נכדים חדשים במשפחה, שווה להתחיל מהסבון הקלאסי שמעניק לעור מרקם בריא, נעים ולא מייבש, במגוון שילובים וניחוחות טבעיים (לבנדר, גרניום, נענע, רימונים ושאר ירקות). או בקרם הידיים שמתקן נזקי שמש וסביבה; ויש גם קרם לטיפול בעור יבש וסדוק ברגליים שנספג בקלות ומעניק לחות למשך שעות. ועוד לא דיברנו על הנרות, מוצרי החיזוק לשיער, על שמן עלי-הדפנה שמקל על כאבי ספורט וכיווצי שרירים, או הכי פינוק – אלכוג'ל ממיצוי אלוורה ושמן נענע. סבתוש, פייזר יודעים עלייך?

תנו לג'מילה לפנק את העור שלכם כמו שרק סבתא יכולה, ותבינו מיד מה זה נס פך השמן.

מוצרי הטיפוח Gamila Secret – החל מ-25 ש"ח למיני-סבון
להשיג בחנות האונליין של סבתא ג'מילה, פרטים נוספים באתר, אינסטגרם, פייסבוק

סבתא, למה הידיים שלך כל כך רכות? מוצרי הטיפוח הטבעיים של סבתא ג'מילה

 

עם איזה נס נתחיל – "שמנו נתן" או "הנרות הללו"? שמנים, נרות וסבונים טבעיים, "ג'מילה סיקרט"

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה