01 במאי, 2012

אומלט איט בּי

זה שלחביתה קוראים במסעדות "אומלט", לא אומר שחייבים לגבות עליה מחיר ביורו. הנה תראו למשל איך פתרו את העניין החבר'ה הטובים של קפה "נלסון 33"

לפני כמה ימים קראנו משפט נכון וכואב: "הדיבר האחד-עשר של עם ישראל", נאמר שם, "הוא: 'לא תצא פראייר'". וזה כל כך עצוב, כל כך נכון, וכל כך פרדוקסלי. כי קחו לדוגמא את ארוחות הבוקר בבתי הקפה שסביבכם: כמה מהן מתומחרות, לדעתכם, בהגינות ולא ב"שיטת מצליח" (שבה חביתה מחליפה את שמה לאומלט, רק כדי להצדיק 60 שקלים)? לא הרבה, נכון? לאחרונה, באחד מבקרי השישי הפנויים, חיפשנו מקום שיציע אלטרנטיבה ראויה, טעימה ונעימה לברקפסט הישראלי עתיר הפחמימות והחלבונים – במחיר שפוי. האמת? לא האמנו שנמצא. קיבלנו המלצה חמה על מקום קרוב לבית, הגענו לגמרי חשדנים ויצאנו הכי ממליצים (וגם מפוצצים, יש לומר).

את "נלסון 33", שיש לו כרגע שני סניפים (בגבעתיים וברמת אביב), מתַפעלים חמישה שותפים שהם גם חברי ילדות. המקום קרוי על שם ברל כצנלסון, והתפריט כולו מתומחר ב-33 ש"ח (כמחווה לכתובת הקפה בגבעתיים). בארוחת הבוקר הישראלית שלהם התפנקנו על שתי ביצים (בחרנו עין. סתם, שתדעו), סלט ירקות טרי, טונה, טפנד זיתים (ממרח השף מתחלף מדי פעם), גבינות, חמאה, ממרח שוקולד, חלבה ולחם טרי וחם. הורדנו את הכל בעזרת קפה מעורר מתים (שאפשר להחליף במיץ תפוזים, או בגזוז), עבדנו על הזוגיות תוך לעיסה ובליסה וחשבנו לעצמנו: מי אמר שאי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה? הנה, עובדה שאפשר. ועוד עם נוטלה.

ארוחת "בוקר ישראלי" ב"נלסון 33" – 33 ש"ח. ארוחות הבוקר מוגשות לאורך כל היום. תוספות לביצים (פטריות, בצל, גבינה צהובה וכו') – 3 ש"ח
סניף גבעתיים – כצנלסון 33, טל': 03-5711338; סניף רמת אביב – אופנהיימר 11, טל': 03-7322233. תפריט ופרטים נוספים באתר – www.nelson33.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה