31 ביולי, 2016

אוהבים אתכם פלוס פלוס

שת"פ משמח עם הסטודיו לצילום של ריי שגב יכניס הרבה אקשן לשבוע שלכם. ושאלה קטנה - מתי בפעם האחרונה הסתכלתן על תמונה של עצמכן ואמרתן - האמת? אהבתי!

בוקר טוב יפים ויפות שלנו, קבלו סקופ חם: במסגרת החברות החדשה שלנו עם ריי שגב, דוגמנית הפלאס-סייז המהממת (אתם לא מאמינים עד כמה), החלטנו לעשות משהו שישמח גם אתכם.

כבר כמה שנים שריי מלווה נשים ונערות בדרך לקבלה עצמית ושקט נפשי, שלא תלויים במידת הג'ינס שלהן, ולאחרונה, וביחד עם היזמית – ליהיא פינטו פרימן, הקימה מתחם לעשיה, ליצירה ולחיבור בין נשים, בשם She Space.

במתחם מתקיימות סדנאות צילום, טקסטים, תנועה ועוד (שתוכלו אגב לרכוש גם מחנות האונליין שלהן במרקט), שמלמדות איך לא לברוח ממצלמות ומעצמנו. זה אומר שכל מי שתמיד טוענת שהיא לא פוטוגנית – עוברת בסטודיו חווייה מעצימה שנוגעת בכל תחומי החיים.

ובכן, חשבנו עם שתי הבי.אף.אף החדשות שלנו, איך אפשר להכניס גם אתכם לתמונה והנה מה שרקחנו עבור קוראות מרמלדה (בויז, נגיע אליכם בהמשך):

1. החל מהיום ועד חמישי (4.8.16), כולכן מוזמנות להעלות תמונה של עצמכן לאינסטגרם של מרמלדה מרקט, תחת ההאשטג #האמת_אהבתי ולפרט מדוע דווקא הצילום הזה אהוב עליכן במיוחד. זה יכול להיות רגע מרגש בו הונצחתן, אאוטפיט שיצא לכן בינגו או סתם סלפי שעושה לכן טוב.

2. עשר המצולמות שהכי ירגשו את שופטי מרמלדה, יזכו בסשן צילומי "לראות את הפלוס שבך" מתנה: יום העצמה נשי דרך צילום, שכולל איפור מקצועי, עיצוב שיער, סטיילינג (מפריטים שתביאו או שתבחרו בסטודיו המאובזר והמפנק), וצילום ע"י סיגל סבן, צלמת אופנה מקצועית. והכל בליווי ריי וליהיא, שינחו אתכן איך להשתחרר ולעשות פוזות בראש טוב.

3. בסוף גם יהיה סרטון כיפי של מאחורי הקלעים שיתעד כל מה שהלך שם לפני ואחרי העדשה.

אז הנה סיכום העניינים –
1. אתן מעלות תמונה של עצמכן שאתן אוהבות ומפרטות בקצרה – למה.
2. אנחנו בוחרים את עשר המרגשות ביותר.
3. הזוכות מקבלות סשן צילומים מושקע ומעצים בסטודיו של ריי וליהיא (יחד עם כל שאר הזוכות).
4. אנחנו מכינים לכם למזכרת וידאו קצר של מאחורי הקלעים בכיכובן של הזוכות.

סה טו.

יום צילום "לראות את הפלוס שבך" – מתנה לקוראות מרמלדה בסטודיו She Space, אלפסי 20, תל אביב, טל': 058-6307748 (ליהיא),
050-5838908 (ריי)
עוד פרטים ותיוג תמונה למבצע בתגית #האמת_אהבתי באינסטגרם שלנו. לרכישת יום צילום מתנה – היכנסו לחנות She Space

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה