08 בנובמבר, 2018

אדם חדש

מופע הספיישל מעוטר השבחים של אדם סנדלר, המורכב מקטעי שירה, הומור עצמי ואנושיות מפתיעה, יגרום לכם לראות את הסנדמן באור חדש לגמרי. אוהבים אותך, בן אדם

שלא תגידו ששלחנו אתכם לוויקאנד גשום בלי משהו להתכרבל מולו: המופע החדש "100%FRESH" של אדם סנדלר בנטפליקס, הוא אחת הפנינים השנונות שדגנו משם, מאז שעשינו (סליחה, גנבנו מההורים) מנוי. וכן, כתבנו במשפט אחד "אדם סנדלר" ו"שנון". ואנחנו לא היחידים: הרשת מלאה בטורי ביקורת אוהדים שמסכימים בפה מלא ומרייר מצחוק, כי הכתיבה והמופע בוגר, טוב, מפתיע בכנותו, ופשוט מצחיק. תתפלאו, 'נער המים' עשה וואחד קפיצת גדילה.

במשך שעה ורבע, בעריכה שמשלבת בין מופעי הטוּר הפרשי הזה, שסנדלר הריץ לאחרונה ברחבי המדינה (ממועדונים נידחים, דרך תחנת סאבוויי ועד אצטדיוני ענק), תזכו ליהנות מסטנדאפ מוזיקלי שחושף אותו כאבא טבעי, בעל רגיש, ואחד האנשים הכנים והכיפיים בצמרת הקומדיה העולמית כרגע. עם מיקרופון, קלידן וגיטרה – סנדלר מואר על הבמה באור אחר, פגיע, אנושי ורהוט, כפי שאף תפקיד שכתב, הפיק או שיחק בקריירה בת 25 שנים – לא הצליח לעשות.

כך שאם עמדתם לדלג לעוד דוקו-פשע – תחשבו שוב, כבר עדיף ערב עם הזוהן האמיתי: יש פה שיר מאוייר על חוויות חתן בר-מצווה (שמחליף בקלילות את מגה-להיטו הקודם "שיר חנוכה"); יש רגעים הומו-אירוטיים (כולל הופעת אורח של חברו הטוב, רוב שניידר); יש שיר פרידה מרגש שיתפוס אתכם לא מוכנים, מקולגת סאטרדיי נייט לייב – כריס פארלי ז"ל; יש ד"ש למבקריו החריפים מ"רוטן טומייטוז" (שהעניקו בעצמם למופע ציון של כמעט 100%); בדיחות עדכניות על חיסונים, על ביקור בבית-אבות, מילת בטחון מבריקה לקינקי-סקס, ועוד.

אבל כל אלו רק קטעי מעבר בין שירים מקוריים מעולים המרכיבים יחד פאזל משכנע, של סך כל חולשותיו ואנושיותו של אדם (במילעיל ובמלרע), גם אם הוא יליד-הוליווד מובהק. כולם עוסקים ביומיום, עם פאנצ'ים אה-פוליטקלי-קורקטים (גורי אלפי פוגש את יובל מנדלסון סטייל) והופכים את המופע לאופרת-שיחות-חולין. זה יכול להיות על ההחלטה להשתין במקלחת המשפחתית, פרצופים לפני ריב, הצגות בית ספר, או שיר הסיום – "להזדקן איתך", המרפרר ל"זמר החתונות", ומוקדש הפעם לאשתו, משפחתו והקהל שהתבגר עמו ועם שלל דמויותיו המבזיקות במסכים – מגילמור המאושר ועד דרקולת 'מפלצת של מלון'. והכל מוגש באופן שיגרום לכם להכיר, להבין ולהתאהב בו מחדש. ובעיקר לצחוק איתו סופסוף בקול רם. 100% מרענן רשמי.

מופע הסטנדאפ המוזיקלי "100%FRESH" של אדם סנדלר – זמין לצפייה בנטפליקס (חודש ראשון לניסיון חינם)

 

מהמועדונים הכי קאלט ועד לארנות הגדולות. אדם סנדלר משחק אותה ב-100%

מהמועדונים הכי קאלט ועד לארנות הגדולות. אדם סנדלר משחק אותה ב-100%

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה