17 ביוני, 2015

אדון שוקו

חנות הממתקים והקפה של ניסים סבר בתל אביב, היא כמו ביקור מרוכז בכל בירת שוקולד אפשרית בחו"ל

יש לנו חברה טובה, שהיא גם סופרת, גם מחזאית וגם חברת מערכת אהובה. מירי חנוך בשבילכם. לאחרונה גילינו שהיא ובן זוגה, שאיננו אנונימי בתחום תענוגות החיך (אייל שני) נוהגים לערוך את קניות השוקולד והקפה שלהם בחנות קטנה בתל אביב, והחלטנו שלא לחכות עוד רגע ולרוץ לבדוק את העניין.

מתברר שכבר למעלה מ-30 שנה, החנות "קפה וממתקים" של ניסים סבר ניצבת ברחוב באלנבי, ומפיצה ריח מתוק לעוברים, השבים והרעבים. ניסים המקסים, שעלה מתורכיה לישראל בכלל כאלקטרוניקאי, הבין מהר שאנשים אוהבים וצריכים שוקולד יותר מחשמל לפעמים, והחליט לפתוח חנות שתייבא לכאן את כל מה שאין במרכול. האהבה שלו לקפה טוב חיברה אותו עם יצרנים מכל העולם, עוד לפני שידעו להגיד כאן "קפסולות". ובעקבות בקשות של הקליינטים החל במקביל גם לפתח את היצע הממתקים בחנות. יש כאן למשל את בר-נוגט Storz המדהים מגרמניה (או, ככה עושים פרלינים), באצ'י מאיטליה בתפזורת בכל הטעמים (כולל חלב, הכי נדיר. הידעתם?), עוגיות אלפחורס HAVANNA בקופסאות הצהובות שהברחנו פעם מארגנטינה, סוגי קדבורי שאפילו באנגליה לא ראינו, אבקות קקאו משובחות מבלגיה, מרציפנים אמיתיים בעבודת יד, לינדט בכל טעם שחיפשתם, קוט ד'אור באריזות וטעמים חדשים, וכמובן – רחת לוקום, ריבות וחלבה מדהימה (כולל לסוכרתיים!), שניסים זוכר מהילדות ודאג לייבא היישר מתורכיה. ברוריה, שמרי לעצמך את הטובלרון מהדיוטי.
 
אפשר לקנות ממתקים במשקל או בכלי יפה, לקחת קפה הביתה במחיר קופיקסי לגמרי (7 ש"ח ל-100 גר') ואפשר גם סתם להיכנס ולטעום את השוקולד המריר הכי פשוט, הכי נוסטלגי והכי טעים שיש. תודה מירי, הקלוריות עלינו.

"קפה וממתקים" של ניסים סבר, אלנבי 107 (פינת רוטשילד), תל אביב, טל': 03.5663063
ראשון-חמישי 09:00-18:00, שישי 09:00-14:00

לצלול לתוך בונבוניירה. חנות הממתקים של ניסים סבר

לצלול לתוך בונבוניירה. חנות הממתקים של ניסים סבר

 

מאז הטיול לארגנטינה חלמנו על זה. אלפחורס "הוואנה" ונוגט "סטורז"

מאז הטיול לארגנטינה חלמנו על זה. אלפחורס "הוואנה" ונוגט "סטורז"

 

עוד לפני שידעו להגיד כאן קפסולות. כל סוגי הקפה

עוד לפני שידעו להגיד כאן קפסולות. כל סוגי הקפה במשקל

 

עושה ניסים. באצ'י חלב נדיר בחנות של ניסים סבר

עושה ניסים. באצ'י חלב נדיר בחנות של ניסים סבר

One thought on “אדון שוקו

  1. הילה הגיב:

    חנות נהדרת – יש תה פי ג׳י מאנגליה, מעולה וניסים מקסים ממש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה