06 באוגוסט, 2014

אדום אדום

הכירו את ההנג אאוט המושלם עד סוף הקיץ לפחות – "המלביה", טברנה חמודה שהצליחה להפוך את המלבי למרענן הרשמי החדש. שוחים במי ורדים

חבר'ה, זה שצלחנו את חודש יולי בשפיות רעועה, לא אומר כלום לגבי אוגוסט. בואו לא נהיה זחוחים. ואם לקחו לנו את הרביצה בים (או שסוכת מציל נחשבת מרחב מוגן?), קרקעו לנו את הטיסה לקפריסין וייבשו לנו את לוח השידורים – נצטרך להיות מקוריים לגבי מציאת תחנות התרעננות מצילות חיים. בינתיים, אם מישהו מחפש אותנו, אנחנו מעבירים את הזמן מתחת לשמשיות של "המלביה". כדאי לכם להצטרף, טעים פה.

הכירו את ההנג-אאוט החדש שלנו, הממוקם בסמיכות לשוק הכרמל בתל אביב שמציע לכל העוברים והתיירים במתחם "המנזר"/אלנבי 58, את המלבי הכי שווה ומושקע שזללתם מימיכם. נשבעים. לאחר שערכו מבחני טעימה נרחבים, עברו תקופת הרצה של ניסוי וטעימה – פתחו לפני חודש שני חברים טובים ומביני עניין (עידו גל ואבי אביטל) בר קייצי ומקסים, עם תכלית אחת עיקרית: להרכיב לכם את המלבי המושלם בעזרת תוספות מקוריות, סירופים חדשים וכל מה שצריך כדי לשדרג את הקינוח הניינטיזי המוכר. לאחר שתבחרו בין מלבי חלבי או טבעוני (שנותן פה פייט רציני ועשוי על בסיס חלב סויה וקרם קוקוס עשיר ומעולה), תוכלו להחליט אם ללכת על סירופ וניל וקינמון, סירופ קרמל או לימון-הל (תפתיעו את הלשון שלכם, מה יש?). על זה תוכלו לפזר פירורי קראמבל עוגיות או אגוזי לוז מסוכרים, והתוצאה תגיע אליכם בכוס זכוכית צוננת וגדולה שאפשר לחסל בישיבה על ספסלי עץ יפים בחוץ, ולא לתת לכל הטוב הזה לרדת רק לרגליים. מי שמתמכר – יצ'ופר גם בכרטיסיית ניקובים משתלמת עם מלבי שמיני חינם (אכלתם אותה חבר'ה, אנחנו כבר מלביסטים מתמידים). אנחנו לקחנו מלבי חלבי שהגיע במרקם מאוזן ונהדר, לא מתוק מדי ולא נוזלי מדי, עם סירופ מי ורדים קלאסי ובשילוב תוספות מנצח של בוטנים-קוקוס. לסיום קיבלנו על חשבון הבית קפה שחור שסגר לנו את הפינה והיינו למאושרים בתבל.

מלבי – 10 ש"ח; שתייה קלה (לימונדה טבעית / סודה) – 5 ש"ח
"המלביה – טברנת מלבי משובחת", גדרה 28 (פינת אלנבי 60), תל אביב; כל יום 11:00-02:00

 

מה לפזר לכם? "המלביה"


 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה