11 בינואר, 2012

אביבה נעורים

בית חדש לבגדים המדויקים והיפיפיים של המעצבת הנדירה אביבה זילברמן

הנה תהייה שתוקפת אותנו בכל רמזור אדום מחדש: מה מניע אותנו להמשיך ולקנות בגדים, תוך התעלמות מוחלטת מהשיחות של זיוה מהבנק? האם – א. אנחנו אוהבים שצועקים עלינו בסניף?; האם – ב. לא נעים להופיע במשרד עם אותו סט בגדים מוכתם; או ג. תחושה תמידית שחייבים להתאים לחצאית ההיא, שקנינו בטעות, סריג כלשהוא, שהולך רק עם נעליים ספציפיות, שעובדות רק עם חגורה – שתמיד חסרה לנו. ברגע שהרמזור מתחלף ומתברר שכל התשובות נכונות, אנחנו מתחילים לחפש חניה קרובה לקניון. לאבלי.

מה שכן, שמנו לב שהרבה פעמים סיבוב השופינג הספונטני נגמר עם בגד של אביבה זילברמן.

זילברמן, שהחלה את דרכה בעיצוב תכשיטים ואקססוריז, החלה להתמקד בשלוש השנים האחרונות בעיקר בעיצוב בגדים, שקשה לא לחזור אליהם בכל פעם מחדש. מעבר לטעם המעודן והמאופק שלא נמאס גם אחרי כמה עונות, מעבר לכך שאין לבגדים טרנד או גיל ספציפי שמוצמד להם בפתקית, ומעבר לחצאי הטונים האפורים והחומים שאביבה משלבת כל כך טוב – היא פשוט יודעת להוליד בגדים מחמיאים. בכיפתור אחד של מכנסיים בעיצובה – נוספים לנו עוד 3 ס"מ גובה והסביח מהצהריים נעלם מהבטן, החצאית – מורידה לנו שני אגנים, הג'קטים – מצרים לנו את הזרועות ואת המותן באפקט פוטושופי מרהיב (מעתה אמרו – עשינו פוטושופינג!). והכי חשוב: יום אחרי, אין אחד במשרד שלא אומר לנו: "לוקינג גוד!", בלי להבין בדיוק למה. לסיכום – בכל יציאה מתא המדידה, תרגישו מינמום בפרק סיום העונה של "טריני וסוזנה מלמדות איך להוציא מהשיפולים שלכם את המקסימום".

בקיץ האחרון, פתחה אביבה סוף סוף חנות משלה, מרוכזת ומעוצבת על פי הרוח המינימליסטית האנינה של בגדיה, והשבוע כשהייתה לנו שעה פנויה – נסענו להגיד מזל טוב, יצאנו עם עוד זוג מכנסיים גאוניים, וחתכנו מהר מהר לבנק לקבל שטיפה הגונה. קדימה זיוה, תני בראש, זה מגיע לנו.

החנות החדשה של אביבה זילברמן – החל מ-50 ש"ח (לגופיה) ועד 1,150 ש"ח (לג'קט), 20% הנחה על קולקציית החורף
אביבה זילברמן, מלצ'ט 23, תל אביב, טל': 052-2799379. שעות פתיחה: ראשון – חמישי – 10:00-20:00, שישי – 10:00-15:00

 

כל הכיף במקום אחד. החנות החדשה של אביבה זילברמן


 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה