17 במאי, 2011

אבודים בחלל

בוהים בוילון במשרד יותר מאשר במחשב? מרגישים עצבניים במיוחד במטבח? לא תאמינו כמה מרחב המחייה משפיע על ההרגשה שלכם

סקירה מהירה של סביבת העבודה שלנו עלולה להוכיח כי יש לנו גם חסכים מהילדות (לפי ערימת העטים הנשוכים), גם הפרעות קשב וריכוז (לפי השרבוטים ליד הטלפון ומשחקי הפריסל שפזורים על מסך המחשב) והמון הפרעות אכילה ביזאריות (לפי עטיפות הבננית שמתחת למקלדת). אם התמונה הזו מוכרת גם לכם, ייתכן כי אתם סובלים מחסימה מרחבית – פנימית או חיצונית. בדיוק מסוג החסימות שלאורה ורבין מומחית בפתיחתן.

לאורה היא בוגרת בצלאל במחלקה לתקשורת חזותית, אמנית יוצרת, ובשנים האחרונות גם  מאמנת אישית העוסקת בפיתוח והדרכה של שיטות לחשיבה יצירתית. אולם, רק לאחר שנאלצה לעבור לדירה קטנטנה ומאתגרת במיוחד (3 מ' על 4 מ' ליתר דיוק), הבחינה בקשר ההדוק שבין אדם לסביבתו, ובין מרחב מחיה פיזי לנפשי. מאז שהצליחה כדבריה להתעמת ו"לכבוש בחזרה את המרחב" בדירתה, במקום שהמרחב והחפצים יכבשו אותה, פיתחה לאורה יחד עם שותף לעשייה, שיטת אבחון וטיפול בחללי עבודה ומחייה, שמצליחה לשחרר כל חסימה שאולי מכבידה עליכם מבפנים ומפריעה לכם להתקדם בחיים, מבלי ששמתם לב. לרגע הגילוי וההבנה המרגשת הזאת – לאורה קוראת "אימפקטו". בקרוב אצלנו, אמן.

את לאורה ושותפה, תוכלו להזמין לכל כתובת בארץ ולכל נקודה בה אתם מרגישים קצת תקועים, עצבניים או באופן כללי לא נינוחים – בין אם זה במשרד, במטבח, בחדר השינה ואפילו ברכב או בחניה. תוך שיחה מעמיקה לאורה תשקף עבורכם את החסימה, הנפשית והפיזית, ותטפל בהן ישר על המקום (ולזה אנחנו קוראים "בלוק באסטרית"). כך למשל, אחרי שיחה עם עובדים במשרד פרסום שישבו פנים אל פנים, גילתה לאורה כי שינוי צורת הישיבה גב לגב מעלה את היעילות ומקדמת את הרווח האישי של כל עובד.

אם אתם לא מוצאים את עצמכם בין ערימות הלגו והבראץ, אם אין בבית ספוט אחד שקט שאפשר להתרכז בו – חכו רגע לפני שאתם שוברים קירות, עושים טריפל-גלייזינג בחלונות או מעמיקים בפנג שווי, ופשוט תזמינו את לאורה והשותף לפגישת "אימפקטו" במרחב שלכם. לא תאמינו כמה פשוט לעורר בכם יצירתיות ואיזה פינה מקסימה יש לכם בבית לאימון יוגה. 

שיטת "אימפקטו" לשחרור חסימות במרחב – 520 ש"ח (למפגש בן שעתיים-שעתיים וחצי)
לפרטים נוספים, "אימפקטו", טל': 052-2528253 (לאורה ורבין), impaktu.merhav@gmail.com, וגם בדף הפייסבוק

מחפשים חסימות במרחב. מפגשי "אימפקטו" של לאורה ורבין

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה