22 באוקטובר, 2019

תרימו

המתלים של Perchero מכניסים סדר חדש לכל חלל שתבחרו, מפנים עומס בעיניים ומרימים הכל מהרצפה. הכניסו אחד לחיים ותראו איך הכל תלוי בו

שלום לכם מהעבר השני של החגים וברוכים הבאים ל"אחרי". אחרי הארוחות, אחרי הטיולים, הפקקים לכסא פנוי בכנרת, הארוחות, אחרי ה-להפריד בין שלושתם, ה-אצל מי אנחנו מחר, אחרי ה-רבנות פתוחה למתגרשים בחול המועד? והארוחות. ואם כל זה לא מוכר לכם, כנראה שאתם אנשי ה"לפני". שכל התשרימאניה הזאת היתה עבורכם סתם השהייה קצרה באמצע השגרה החמודה שלכם, ושאתם ממש כעת לפני עוד ערב רווקים פנוי, לפני מעבר דירה לקראת תואר בקולנוע, או סתם לפני ארוחה לאחד-שניים פלוס כלב במרפסת, גג. אבל רגע, האם כחלק מהשגרה הזאת, אתם מורגלים לחזור הביתה ולזרוק מפתחות על הכורסא, תיק על הרצפה ושקיות מ"אמפמ" על האי? אופסי. ובכן, הרשו לנו להכיר לכם שותף חדש, שיכניס לכם ולנו סדר חיוני לחיים: "פרצ'רו". המרים הרשמי של החורף הקרוב.

את המתלה הגאוני הזה פיתח ויזם איציק גוטצייט, די-ג'יי ויוצר מוזיקה בלילות, חובב עיצוב פנים, אמן ואסטתיקן בימים. באחד הביקורים המשפחתיים שלו במקסיקו, שם לב שכמעט בכל מסעדה, בית קפה ובית – קיים מתלה מסורתי כלשהוא בכניסה, עבור ג'קטים, כובעים, שקיות, תיקים וכל מה שמפריע לזרימה בחלל הפנימי; והמחשבה על "חבל שאין כאלו יותר בישראל" החלה לנקר. בביקור הבא ובמפגש עם עוד מתלה גנרי שכזה – כבר החל לברר לעומק והתלבט אם כדאי לייבא הנה או לייצר בחו"ל כלשהוא. חדוות העיצוב שדיגדגה לו באצבעות פלוס הרצון להיות חלק מההליך כולו – הכריעו את הכף, הושיבו אותו לשרטט, לתכנן, לחקור, ולייצר לפני שנה את PERCHERO ("מתלה" בספרדית) – מוט ברזל חזק, בעיצוב מקורי, נקי ומנימליסטי, בשני גבהים ועם "ענפים" לתליית כל דבר שתערימו עליו.

במפעלים מיוחדים שמצא כאן, מייצרים עבורו בחיתוך לייזר מדוייק (על המ"מ) את הפרצ'רוז מיחידת ברזל אחת שלמה ועצמתית, ללא הברגה או הפרדה לחלקים. לאחר מכן עוברים המתלים לצביעה בתנור בצבעים משתנים בכל עונה, וכולם יכולים להחזיק לבסוף משקלים עצומים (עד 300 ק"ג למתלה הקטן) ונשמרים יפהפה לאורך שנים ארוכות. איציק מספר שיש כאלו שקונים סדרת מתלים למשרדים, לקליניקות, למספרה, לצד שולחנות ובמרפסות במסעדות (הלו, סיימנו לחלוק כסא עם המעיל שתמיד נופל על התיק שמונח על מדרכה סרח'ה). יש מי שמעדיפים לקנות אחד ולנייד בחלל לפי הצורך, והמתמכרים קונים פרצ'רו לכל שימוש וחדר בבית (יאללה מאמי, לוקחים אחד לבגדים לפני כביסה, אחד לפני ניקוי יבש, ואחד לפני גיהוץ אצל אמא שלך). רק תבחרו גובה וצבע ותתחילו להעמיס. בלי ווים או הברגה קבועה (מאחורי הגב של בעלת הדירה!), בלי להתחייב לרהיט חונק-פרוזדור או ארונות ייעודיים, בלי ילקוטים על השטיח, שקיות על הכיסא-בר, מעילים על הספה או מטריות זרוקות בכניסה. זהו, מהיום ולקראת עונת השכבות – יש לכם על מי לתלות. 

מתלי PERCHERO – עכשיו במחיר מיוחד לקוראי מרמלדה – 340 ש"ח למתלה נמוך (מטר), 430 ש"ח לגבוה (1.5 מ'). מחירים מיוחדים ברכישה מרוכזת
להשיג בחנות אונליין, פרטים נוספים באתר, אינסטגרם ופייסבוק. הציצו בסרטון ההדגמה

 

המרים הרשמי בבית, בעבודה ובכל מקום. Perchero

המרים הרשמי בבית, בעבודה ובכל מקום. Perchero

 

השותף החדש שלכם במשרד. מתלי פרצ'רו למגוון שימושים וחללים

השותף החדש שלכם במשרד. מתלי פרצ'רו למגוון שימושים וחללים

 

אחד לכל חדר, או אחד נייד לכל החדרים? תלוי בכם. Perchero

אחד לכל חדר, או אחד נייד לכל החדרים? זה כבר תלוי בכם. Perchero

 

איך לא הרמנו את זה קודם? פרצ'רו של איציק גוטצייט

איך לא הרמנו את זה קודם? פרצ'רו של איציק גוטצייט

 

מי שלא תופס כסא - פרצ'רו! המתלה שמפנה לכם מקום, בכל מקום

מי שלא תופס כסא – פרצ'רו! המתלה שמפנה לכם מקום, בכל מקום

 

תעמיסו, תעמיסו. חזק, עצמתי ומרים

תעמיסו, תעמיסו. חזק, עצמתי ומרים

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה