23 במרץ, 2017

תראו מה הביא לנו האביב

סייל אונליין בלעדי וחד פעמי של הסנדלים מהקולקציה החדשה של המותג Abramey. אם אתן תופסות מעצמכן בעלות טעם טוב - זה בשבילכן

אנחנו רק שאלה. מה זה אומר אם בימים האחרונים אנחנו מפהקים יותר מהרגיל, מצוננים יותר מהרגיל – אבל מסיבה עלומה גם מאושרים יותר מהרגיל?

בדיקה קצרה בגוגל מבהירה את הכל: בימים אלו ממש נחגג יום השוויון האביבי ברחבי העולם. מדובר ביום שבו מספר שעות האור ומספר שעות החושך שווים זה לזה – וחוץ מזה שהמערכות קצת מתבלבלות וזה נורמלי לגמרי, זה בעיקר הקיו של הסנדלים לצאת מהארון. וזו, חברות וחברים, סיבה למסיבה. תודו.

ולא היה טיימינג מושלם מזה למעצבת הסנדלים והתיקים הסופר-דופר-מוכשרת נועה לוי-ערן, בעלת המותג הוותיק והמצליח Abramey, להשיק קולקציית סנדלים חדשה (חיכינו לה!) ולהעניק 15 אחוז הנחה על כולה – הטבה בלעדית ללקוחות מרמלדה (אהם… זה אתם).

"כל הנעליים מיוצרות בעבודת יד אחת אחת בבית המלאכה שלי בתל אביב", אומרת לוי-ערן, שאף תועדה בתהליך העבודה בסרטון מיוחד שהכנו במרמלדה. "הקולקציה החדשה מכילה 35 דגמים של סנדלים, כפכפים וסנדלי עקב במגוון רחב של עיצובים מעורות רכים ואיכותיים וסוליות גמישות וקלילות".

ההנחה תקפה אך ורק בחנות Abramey במרמלדה מרקט, בימים חמישי-שבת בלבד, 23-25.03.2017. קוד קופון למימוש ההטבה: SUMMER17

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה