10 בדצמבר, 2014

תפור לפי הספר

הלייבל הניו יורקי OUT OF PRINT שמחבר בין ספרים לאופנה, נחת כאן עם תיקי בד וחולצות שעושים כבוד לכותרים הכי קלאסיים. מי מפחד ללבוש את וירג'יניה וולף?

זוכרים שהייתם ילדים, ובלעתם ספרים כמו פיסטוקים? טוב, ככה זה כשאין אייפד בסביבה. וזוכרים שהחזרתם בזמן כמו טטל'ה ספרים עטופים בניילון לספרייה הציבורית או אפילו לניידת שהגיעה עד לרחוב שלכם? וזוכרים שהיה לכם תיק בד דקיק עם שם כדי להביא לגן או לכיתה את החסמב"ה האהוב עליכם באותו שבוע? בקיצור, נוסטלגיה פרופר. לפי הספר.

אז אם כל האהבה והכבוד למילה המודפסת עוד עושה לכם לחלוחית בקצה העין – המותג הבא תפור עליכם: Out Of Print הוא לייבל ניו יורקי מגניב למדי, שלקח על עצמו לחבר בין אופנה לספרות, ומוציא לאור את כל מי שמעדיף להירדם עם עוד פרק של המינגווי מאשר אחד של "האישה הטובה". בעזרת שיתופי פעולה עם אמנים, סופרים והוצאות ספרים גדולות, הם מצליחים להחזיק בליין מטריף למדי של בגדים ואביזרים, שמוקדש כולו לכותרים קלאסיים (חלקם כבר באמת אאוט-אוף-פרינט, שלא ניתן להשיג) או חדשים מהספרות האמריקאית, אבל לא רק. כך למשל תמצאו אצלם באתר (גם בחיפוש לפי כותרים) סווטשירט צבאי עם כריכת "מילכוד 22", בגד גוף ירוק ומתוק לתינוק עם עטיפת "לילה טוב ירח", תכשיטים עם ציטוט מ"מובי דיק" או "ביבר הזכוכית", כיסויים שייקספיריים לנייד, קלמרי "הזחל הרעב", מחברות ואפילו גרביים מדליקים עם הדפס של כרטיסיית השאלות מהספרייה (אופס, מי לא החזיר את "1984" מאז 1985?). אבל הכי כיף ושימושי: מספר תיקי קנבס גדולים נחתו כאן אצלנו, עם הדפסים שלמים או פרטים קטנים מתוך כריכות המהדורות הראשונות והמקוריות של יצירות מופת ספרותיות כגון "חוות החיות", "גאווה ודעה קדומה", "נשים קטנות", "גברת דאלווי" או "המלך בבר"; פלוס טי שירטס אמנותיות כמו "הגלגול", "גטסבי הגדול" ועוד. קפקאי משהו.

אגב – על כל מוצר שתרכשו, מתחייבת החברה לתרום ספר לקהילות בהן הגישה לספרים מוגבלת (דרך עמותה שותפה בשם Books for Africa), כך שתוכלו להפיץ את אהבת הקריאה לא רק בעזרת התיק שלכם, אלא באמת. לנו בראש יש כבר תולעת ספרים אחת שבטוח תשמח להסתובב עם תיק ויריג'יניה וולף, בלי לפחד.

פריטים נבחרים של Out Of Print – תיקי בד גדולים – 89 ש"ח, חולצות טי – 110 ש"ח
להשיג בלעדית בחנות הספרים "המגדלור", לבונטין 1, תל אביב, טל': 03.6868225, ובחנות האונליין.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה