13 בפברואר, 2019

תעשיות ונדליי, שלום

לירון סלע, מאיירת ומעצבת גרפית יוצאת דופן, הצליחה לשכנע אותנו לאמץ כל דבר שהיא עושה - מפוסטר בואש ועד ספל לאמה. כי איורים עושים באהבה או לא בכלל

אם עד היום לא הצלחנו להגשים אף חלום מפוספס שלנו דרך הילדים (שובליקו, בטוח שאתה לא בעניין של דוגמנות ומוזיאולוגיה?), לפחות נוכל לעצב להם את החדר שתמיד חלמנו לגדול בו. ואם יש תחנת חובה לעצור בה, בדרך לחדר שעוד ישבור את הוואטצפ – זה אצל לירון סלע, טיפוס מעורר השראה בכל מובן.

לירון, שתמיד חלמה לדעת כל מה שגרפיקאים יודעים לעשות, החליטה תוך כדי עבודתה בתחום משאבי אנוש, להירשם לקורס עיצוב גרפי מקצועי אונליין. בסתיו 2015, ולאחר שהחלימה מסיבוך בריאותי, החליטה לא לבזבז עוד יום נוסף, הימרה על התשוקות והכשרון הגלום בה – והקימה חנות אונליין למוצרים ואיורים לילדים פרי עטה (ועכברהּ), תחת השם הטוב בעולם למותג אמנותי: ART VANDELAY (ומי שלא מבין את הבדיחה – מילניאל!).

ויש כאן הכל: מוצרי נייר בהם גלויות, מדבקות או כרזות שהיא מדפיסה באיכות מעולה; משטחי עבודה לשולחן; "תעודות לידה"; בובות; אקססוריז משלימים לחדר; קלמרים ומראות כיס; שלטים לדלת; ועוד עולם שלם שלא יותיר אף נישה ריקה. על כל אלו מככבות הדמויות המקסימות ומלאות ההומור שהיא יוצרת במחשב, מוחקת, מאיירת, מתקנת, מוסיפה פרטים ברקע ומפיחה בהן חיים. תוך כדי השנים נוספו עוד ועוד דמויות מונפשות לארסנל, שיכול כבר למלא 3 סרטי פיקסאר (ולרענן קצת את עדר הינשופים / האיילים / חדי הקרן הממצים). יש כאן למשל לאמות, אלפקות, עצלנים, דובי קוטב, בואשים, תנינים ומגוון בעלי חיים מיוחדים, שנפגשים גם בכרזות האל"ף-בי"ת שלה (בהן לפחות 22 שליפים ל"ארץ-עיר").

לירון שמגדלת באהבה 2 בנות ו-3 כלבים בבית שכולו חמלה, אימוץ ואהבה מקיר אל קיר, שואבת השראה יומיומית מכל החבורה השמחה שלה, וממשיכה להוסיף לחנות מוצרים חדשים לילדים ולבעלי חיים (כמו תגי שם לרצועה). חלק מהפריטים נולדו מבקשות אישיות של חברים ולקוחות, וחלקם מגיעים בראשה הקודח ויצאו בקרוב לאור (משחקים, מדי גובה, ספלים ועוד). בינתיים, בואו לאמץ את אלו המחפשים (לשדרג) בית חם, כמו פוסטר-היפופוטמים, פד עכבר-עכבר או מראת-כיס-עצלן. אה, ולא לשכוח לפתוח כל שיחה איתה ב"ונדליי אינדסטריז", זה מאסט.

פריטים ומוצרי נייר מאוירים של לירון סלע – החל מ-19 ש"ח (לסט מדבקות) ועד 105 ש"ח (לכרזת A3 ממוסגרת)
להשיג בחנות הבלעדית אונליין Art Vandelay (ניתן לבצע התאמות אישיות); פייסבוק

 

 

 

דיסני, יש לנו מישהי להכיר לכם. מדבקות וכרזות מקוריות של לירון סלע

דיסני, יש לנו מישהי להכיר לכם. מדבקות וכרזות מקוריות של לירון סלע

 

 

למה אלפקה? כי שתיהן חמודות! Art Vandelay

למה אלפקה? כי שתיהן חמודות! Art Vandelay

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה