27 באפריל, 2006

תזכורת זה

בלי לקפל עמוד בספר טיולים, בלי לכתוב פתק בנייד, בלי לסמס לעצמנו. את המשימה הבאה אנחנו פשוט זוכרים בראש: השווארמה בכפר יאסיף אלוהית. אל תפספסו בחיים האלה

כמו כולם, גם אנחנו קנינו את כל ספרי הטיולים וההמלצות כדי שיהיה לנו כשאנחנו עוזבים את העיר ונוסעים לטייל. יותר מזה, אפילו סימנו בקיפול קטן את הדברים שנראים לנו מעניינים כדי שלא נסתבך בדרך.

אבל מה, רצה הגורל, ותמיד כשנסענו קצת להתאוורר (כמו שאומרים…), הספר לא היה איתנו, ולפני שגמרנו להאשים אחד את השני, כבר קנינו בייגלה באיזה פקק ובזה נגמר הסיפור.

המסקנה שלנו היא שאין מה לעשות, מאז עידן הפלאפונים הפסקנו לזכור ואי אפשר להמשיך ככה. קחו משימה ושננו את הדברים הבאים, אל תכתבו, תזכרו-

בכפר יאסיף מוכרים את השווארמה המנצחת. נכון, לא טעמנו את כולן אבל יש לנו הרגשה שלא טעינו. אבו מוראד כארם, זה השם של האיש שעל שמו קרוי המקום. שווארמה מבשר עגל, עסיסית ונימוחה, בליווי בצל כבוש ועגבנייה ואתם במסלול אקספרס לגן עדן.

לא מדובר במקום עם סיפור מפתיע, לא מגישים שם איזה סלט יצירתי במיוחד ולא תמצאו בפיתה שלכם יוגורט שלאחרונה נדחף לכל חור. אוכל פשוט וטרי שעשוי באמת באהבה ובתשומת לב.

תזכרו את זה. אל תכניסו לנייד, אל תתקתקו ב palm, אל תרשמו ביומן, תזכרו וזהו. לכו על מילות מפתח: כפר יאסיף, על הכביש הראשי, שווארמה סוף הדרך, פשוטה, טרייה, זולה ומגה אותנטית.

בתיאבון, יא חביבתי!

שווארמת "אבו מוראד כארם" – כפר יאסיף, על הכביש הראשי של הכפר, ליד המועצה. טל': 04.9965526
שני עד שבת 10:00-22:00, כשר (בלי תעודה)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה