20 במרץ, 2012

תופסים את פסח בנעלי בית

השנה החלטנו להתחמק מהתורים בקניון ולערוך את כל קניות החג שלנו באינטרנט - החל מארגזי יין להורים ועד סט מצעים למארחת. קליק קטן וזה מאחורינו

לא ייאמן שהגענו לזה אבל ממש בעוד שבועיים וחצי נשב כולנו מסובין, נעביר חזרת מיד ליד, נצחק על דודה אסתר שתמיד נופלת בהגדה על "ואת ערום ועריה", והכי חשוב – נחלק כרגיל מתנות מקיר לקיר, מהאחיין הכי קטן ועד האורח האנונימי שלא ברור מי הזמין. אבל השנה, דווקא יש מה נשתנה אחד חדש: במקום לחטוף התקף חרדה בחניון התת קרקעי של הקניון, לעמוד שעות בתור של האריזות, לריב על סט הציפיות האחרון שנשאר מהתצוגה, ואז להיזכר בדרך החוצה ששוב שכחנו לקנות משהו לסבתא – החלטנו להיערך מראש.

שימו לב לזה: לקראת פסח, וכדי לעזור לכם להתחמק מכל טרפת הקניונים, ביקשנו מכל חנות במרמלדה מרקט (ויש מעל 400 כאלה), להציע מתנה אחת לחג בהנחה של 10% לפחות (ויש גם יותר). את כל מגוון המתנות שהצטבר לנו, מכל סוגי החנויות – אמנות, אופנה, ריהוט, כלים לבית, מוצרי ילדים, טקסטיל ועוד – סידרנו עבורכם בתגית כיפית ונוחה ששמה "פסחשמח", כך שתוכלו להציץ במרוכז ולמצוא כבר עכשיו עשרות רעיונות למתנות.

אבל רגע, יש עוד הפתעה: במיוחד לכבוד שולחן עורך, החלטנו לפתוח קטגוריה חדשה ומעוררת, המוקדשת כולה למוצרים מתחום הקולינריה. בינתיים תמצאו בה כבר חנויות של יקבי בוטיק כמו יקב ססלוב המשפחתי והמשובח מקיבוץ אייל, המציע בין השאר ארגזי שישיות או תריסר בקבוקים מהסדרות "אביב", "אדום" ו"רזרב", שכיף לחלק מסביב לשולחן. יש גם את יקב לוריא מהגליל העליון, שמציעים בקבוקים בודדים או מארזים הכוללים תוצרת גלילית במחירי עלות נוחים; ויש אפילו את החנות של Olia – גן עדן של מוצרי שמן זית המוגשים בכלים ובאריזות שהכי כיף לשמור אחרי שנגמר: בקבוקי חרס, ממרחים, סבונים, מטבלים, קציפות ועוד. אם התיאבון רק נפתח לכם, שווה להציץ גם במגוון ההגדות לפסח (מאויירות, כרוכות בעבודת יד או בעיצוב אישי) ואז לעבור לחנות "הכינותי מראש", שם תמצאו ערכות עיצוב למרכזי שולחן ומארזי הפתעה אכילים לחג (כמו בתמונה) שאפשר להניח על כל צלחת – ולצאת הכי מרתה סטיוארט.

אז קדימה, אל תחכו לרגע האחרון, שוטטו בין העמודים המגרים, בחרו מה הולך למי והתחילו לחסל את רשימת המתנות האינסופית. אנחנו כבר תכף גומרים (ולא נזקקנו אפילו לשפריץ אחד של רסקיו רמדי בדרך. שאפו).

לעשרות מוצרים בהנחה מיוחדת לחג – היכנסו לתגית "פסחשמח", או לחצו כאן לכל מוצרי הקולינריה במרקט.

מתלבטים יקרים – אתם מוזמנים להיוועץ באשף המתנות שלנו, שיאיר לכם את הדרך וילווה אתכם בבטחה אל המתנה הנכונה.

קרדיט לתמונות: לירן שמש, רן בירן, עדי גלעד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה