10 בנובמבר, 2014

שתי נקודות חשובות

המותג WULT מציג קולקציית ביכורים יפה ומדויקת שמתאימה בול לאקלים המקומי. נקודה. ועוד אחת

תגיד רופ, מה יהיה? עד שהחלפנו לשמיכת פוך, עשינו טסט למטריות, וחידשנו את כל אוסף גרבי שמאל שהילד אוהב לתרום לזרים ברחוב, מגיע השבוע הזה שבו הסתיו פתאום עושה מחווה לקיץ. ממש יופי. זה אומר שעד הודעה חדשה, חובה לשים לב מה לובשים מתחת לסוודר (שיוסר בעוד 3, 2, 1…) ולא להסתפק בגופיה עם הכתם בצד שנדמה לכם שאף אחד גם ככה לא יראה. נדמה לכם.

אם נקפיד להיצמד לקולקציית הביכורים של WULT – יש סיכוי לא רע לעבור פיקס את עונת המעבר המבלבלת: המותג הטרי והמרענן הזה, נולד במוחן של דפי אלבי ומאיה לייבוביץ', בוגרות מח' עיצוב אופנה בשנקר, שהחליטו לאחד קריירות כדי ליצור יחד פריטי בייסיק נקיים וקלילים, במחירים ובדים נוחים, שיתאימו לאקלים הישראלי – גם לבנות וגם לבנים. לצורך כך, נבחרו 2 צבעים מובילים סמליים – ורוד ותכלת – שיככבו בכל קולקציה בנגיעות קלות. או ליתר דיוק, בנקודות קלות. למשל, על חולצות הדגל הנעימות שעיצבו תמצאו הדפס של שתי נקודות, קטנות או גדולות, אחת ורודה והשניה תכלת (יש גם וורסיה בשחור). פרט מזהה מקסים, שמזכיר להן את העבודה המשותפת בזוג. יש גם שמלת כפתורים בשרוול 3/4 בגוון ורוד בהיר (שאפשר ללבוש כחולצה גברית); או מכנסי גומי בגזרה גבוהה ונינוחה בצבע תכלת מטאלי; שמלת-גופיה מקסי בגזרת קלוש; וגם חולצה קצרה מבד רקום וחרירי תחרה קטנים. בקיצור, כל מה שנעים ומתאים באמת למזג האוויר שלנו כאן ועכשיו. נקודה (ועוד אחת). לכל בגד יש גם איור טכני שמבהיר מה הולך שם בדיוק, ובקרוב, מספרים בסטודיו "וולט" יושקו פריטי חורף עבים בהתאם להתקדמות האקלים המקומית. עד אז, הרגישו בנוח להשלים בארון את קטגוריית "מה לובשים מתחת".

אגב, אם תהיתם לגבי שם המותג, מדובר בראשי תיבות לביטוי Woke Up  Like This שצוטט משיר של ביונסה, ובתרגום חופשי – "התעוררתי ככה" (גם אנחנו ביונסה מתעוררים ככה. בטח). והאמת? נשמח להתעורר בול ככה, בוקר בוקר.

קולקציית ביכורים של WULT – החל מ-100 ש"ח (לטי שירט) ועד 600 ש"ח (לשמלת קאט אאוט רקומה)
להשיג בחנות האונליין. פרטים נוספים בעמוד הפייסבוק.

קרדיט לצילומים: צלם – לאל לוטניק, דוגמנית – גל עמית, מאפרת – מירב דרזי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה