06 בדצמבר, 2017

שקט גדול יהיה פה

המוצרים שמעצבת ליטל טל לילדים, ברגישות ובכשרון, יכולים לעזור להם לזהות אותיות בקלות, להירדם בלי בעיה, להיפרד באומץ או להעביר לפחות שמונה ימי חנוכה בלי שתשמעו מהם פיפס. ליידי, את גיבורת ישראל

פצצה נזרקה לחלל הוואטסאפ המשפחתי: "הי, מי מארח נר ראשון השנה?". דממת אלחוט עם 2 וי כחול חזק נשמרה, עד שאם השבט נשברה והתנדבה, אבל בתנאי אחד – שכל אחד יביא משהו: לביבות, פשטידה, סופגניות, מרק בטטה, מטבעות שוקולד, מזרקי אינסולין. תוך דקה כל אחד חטף משימה ואנחנו נשארו עם "משהו להעסיק את הנכדים". ובכן, ליידיז אנד דודים'ז – שימו לב ליציאה שתעביר להם חצי חג, ותוציא אתכם מלכי הדלקת הנרות, בכל פעם:
 
פוסטר צביעה ענקי וגדוש בסמלי החג עם המון פרטים חנוכיים קטנים שכיף להעמיק בהם עם טוש ובכלל, שאותו ניתן לתלות או לשטוח על הרצפה כדי שכולם יוכלו להשתתף, ולקבל בתמורה 8 ימי שקט (הכי נס). דף הצביעה היעיל הזה, ועד המון עניינים קולעים לילדים, מחכים לכם אצל ליטל טל, בוגרת מח' עיצוב מוצר ב-HIT חולון, ואמא של Kiki & Rocko. ומיד ההסבר: בשבע השנים האחרונות, מלבד היותה מעצבת גרפית נהדרת, הפכה ליטל גם לאם, עניין שמיד גרם לה לשים לב כי עולם הילדים לוקה בחוסר במוצרים עבריים בעלי טאץ' עיצובי מושחז. כך למעשה נולד המוצר הראשון שפיתחה לילדים: 18 חיות מגנטיות בעלות מקצוע ומדים ייעודיים, שכיף לבלבל ולהחליף ביניהן באינסוף קומבינציות. בהמשך, ובהשראת השם שהעניק בנה למותג שפתחה רשמית לפני 3 שנים – נוצרו גם בובות קיקי ורוקו, דמויות גיבורה וגיבור שעוזרות לילדים אמיצים כמותן להירדם בחושך או להיפרד ליד שער הגן בלי למצמץ. יש גם משחק קלפי אל"ף-בי"ת מהמם, שמסייע להיכרות ראשונית עם האותיות בעזרת חיות מאוירות, ובשלב הבא מזמין להאזין לסיפור קצר שהוצמד לכל אות, ומורכב מהמילים בהן היא מתחילה (נחשו למשל איזו אות שייכת לסיפור "בלרינה בונה בננה…" או "גי'רפה גאונה גילתה…"). הכי ד"ר סוס שלנו.
 
יש גם אותיות דקות אך עמידות להרכבת שרשראות מובייל ומשפטים אישיים שתרצו לתלות בחדר כל השנה; פוסטרים אופטימיים; פלייסמט-פעילות מושלם לפסח (להעברת הזמן עד "שולחן עורך"); ועוד הברקות שיגיעו בהמשך. אבל הכי מקסים מצידה? מוצרי פעילות להורדה חינמית, שיישלחו אליכם במייל להדפסה ביתית, כמו בינגו אותיות, או דמויות של מכבים ויוונים להדבקה על גלילי נייר, שיעזרו לקטנים ולכם להמחיז איזה נס גדול קורה פה. ליטל טל, תודה לך על הכול-כל.

מוצרי Kiki & Rocko  לילדים – החל מ-0 ש"ח (משחקים להורדה והדפסה ביתית) ועד 90 ש"ח (לבובת גיבור "קיקי" או "רוקו")
להשיג באתר אונליין; או בחנויות העיצוב "אסופה", "באוהאוס", FIZZ ועוד. פייסבוק, אינסטגרם.

 

 

הלכנו על "מה הסיסמא לוויי-פיי?" בסלון. אותיות להרכבת שרשרת צבעונית או שחורה

הלכנו על "מה הסיסמא לוויי-פיי?" בסלון. אותיות להרכבת שרשרת צבעונית או שחורה

 

 

שעות של הנאה מול הדלת של הממ"ד. קלפי מיקס אנד מאץ' חיות ומקצועות מגנטיים

שעות של הנאה מול הדלת של הממ"ד. מגנטי מיקס אנד מאץ' חיות ומקצועות

 

 

הדרך הכי יפה ללמוד. קלפי אותיות חיות, Kiki & Rocko

הדרך הכי יפה ללמוד. קלפי אותיות חיות, Kiki & Rocko

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה