26 בספטמבר, 2019

שנת חמדה

ברכות לשנה החדשה פלוס המלצה לחנות הפרחים הכי מרחיבת לב שפגשנו. שתפתח לכם אחת שמחה צבעונית ומרוממת במיוחד

אז איך נראית הישורת האחרונה שלכם?
אצלנו: הניקוי יבש איבדו לנו מפית מהסט החגיגי; השכנים ממול הבטיחו כבר השלמת-כסאות לחולירות מהפטנהאוז; הרימונים לקישוט שהזמנו מסין הגיעו דובדבנים; עדיין לא הורדנו מתכון לצלי טבעוני לדוד בוצי שהתווגן לאחרונה. מעבר לזה, פלוס מינוס אנחנו די ערוכים.
ואצלכם?
אוי, עד כדי כך?

טוב, אז לפני שאתם מתפנים אל מטלות חג מחרידות משלכם, ואם במקרה זה כולל גם לשריין משלוח פרחים (לצד במשפחה שהברזתם לו השנה / לגננת שלא אוהבת תווי שי / לעצמכם) – הנה המתנה שלנו לחג: חנות הפרחים הפינתית, הקהילתית והחמודה כל כך של יואב הוכמן – "חמדה", שבלב שוק לוינסקי. וכן ברוריה, זה שווה יותר מכל בונבוניירה.

הכל החל לצמוח לפני 6 שנים, כשחבר של יואב הזמין אותו לתת יד במשתלה בה עבד בעמק חפר. יואב, שעסק אז בניהול ברים, שיפוצים ועבודות כפיים שונות, נשאב מיד אל העולם הירוק שנפתח בפניו, והציע חזרה לאותו חבר למכור יחד פרחים בכל פינה בתל אביב שימצאו לנכון. עם הזמן, פיתחו מסלול קבוע, שכלל התייצבות עם הדליים בימי שישי ב-15:00 בצומת הרחובות לוינסקי ומרחביה, רגע לפני שכולם מחפשים לעלות הביתה מהשוק עם זר לשבת. כעבור 3 שנים מוצלחות התפצלו החברים, יואב נסע להתאוורר קצת בהודו, וכשחזר שמע כי החנות הפינתית בצומת בו הכירו אותו כולם – בדיוק התפנתה; והחליט לקחת אותה לידיו. על אף שאמו חמדה, שנפטרה, לא היתה חובבת פרחים גדולה – החליט לקרוא למקום על שמה, כיוון שאהבה והקפידה תמיד על הכנסת אורחים ושמחת חיים הביתה. וזה בדיוק מה שמחכה לכם כאן.

לסגנון ועיצוב השזירה יוצא הדופן שבחנות אחראית המורה שלו ממגמת אמנות בבית ספרו שבגבעת חיים, שהעבירה גם סדנאות פרחים, אותה גייס לעזר בתחילת הדרך והיא זו שנתנה את הצביון לאווירה כולה. ממנה למד הכל על פרחים מיוחדים ועל שילובים אמנותיים ומקוריים שלא חוזרים על עצמם, ומעבירים את הרוח הכיפית לכל מי שמקבל אותם לידיו. כל זר מורכב כאן למעשה משלל זני-ירוקים ופרחים עדכניים (שמתחדשים תדיר בחנות), אבל מכל פרח תמצאו בבוקה שלכם רק אחד -שניים גג, בשילוב שמערבב עולמות, צבעים וטרנדים. כך שאף סידור אינו זהה למשנהו, ייחודי ומותאם לכם בלבד, ממש כמו יצירת אמנות ממוספרת (הצעה שלנו לסלוגן? "אף זר – לא חוזר! הכה את הבוקה!").

אפשר להזמין מהמוכנים שבחנות (במחירים קטנים שלא משתנים), לבקש אחד חדש לפי כל צבע ומחיר שתקבעו, להזמין קשת או זר כלה בראש אחר, ואפילו פרחים יבשים שמשמרים את כל היופי הזה. הצבעוניות שלא מהונדסת או קבועה בקטלוג, אלא נוצרת מהשלל בחנות בכל פעם מחדש – מרחיבת לב וחיוך, יוצאת תמיד מגוונת כמו הטבע עצמו ונראית כאילו הרגע ליקטתם בגן-עדן מכל הבא ליד. הזמינו משלוח חמוד מ"חמדה", או מכל מקום קרוב ללבכם, וצרפו איחול בסגנון:

שתפתח לכם תש"פ צבעונית, טעימה, נעימה, שפויה, עם רוחות של שינוי באוויר, הרבה ירוק, מעט עצבים וכמה שיותר שלווה ופרחים יפים. שנה טובה!

חנות הפרחים "חמדה" – משלוחים לתל אביב-יפו, רמת גן, גבעתיים והסביבה
לוינסקי 36, פינת מרחביה, תל אביב-יפו; ראשון-חמישי 11:00-19:00, שישי 08:00-17:00, טל': 052.3646506, פייסבוק, אינסטגרם. לכבוד החג: פתוחים באופן חד-פעמי גם במוצ"ש הקרוב, 28.9.19

 

hemda2

אף פרח וסידור לא זהים לעולם, ממש כמו הטבע. חמדה פרחים

 

hemda1

 

hemda3

 

hemda5

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה