05 ביוני, 2016

שם ועכשיו: קיץ בברצלונה 2016

גם החברים הסחים שלנו היו בקולדפליי בברצלונה. אבל חוץ מסרטונים שכל הפייסבוק כבר ראה, קיבלנו מהם גם 7 טיפים סודיים לעיר הכי טאפאס בעולם. ביונסה, עד מתי את שם?

>>> איפה לישון?
#1 השם:  PRAKTIK Hotels
המהות: מלונות קונספט מגניבים בלוקיישן מעולה ומחירים שפויים
דבר המבקרים:
"קיימים בעיר 4 סניפים של מלונות הבוטיק החמודים "פרקטיק" (ועוד אחד במדריד). כולם ממוקמים במרכזי האקשן ברחבי ברצלונה וכל אחד יותר מגניב מקודמו. אתם רק צריכים לבחור את הקונספט העיצובי שמדבר אליכם: האם תרצו להתארח ב"פרקטיק וינוטקה" המקדם את פני אורחיו בבר יין עצום ומקסים? או אולי אתם יותר בראש של "פרקטיק גרדן", בעל הגינה השופעת והירוקה תמיד? אנחנו הלכנו לפי האף וישנו ב"פרקטיק בייקרי", סניף מקסים שמעוצב בצבעי צהוב עזים (בדיוק בפנטון שאנחנו אוהבים!), עם איורים בוטניים, מרפסת יפהפייה וריהוט עדכני מהמם, המשולב עם מאפייה כיפית שמציעה מאפים, לחמים, עוגות אישיות, סלטי פירות, מיצים טבעיים, קינוחים שמיימיים והכל טרי ומתחלף בתדירות גבוהה. כשהמאפייה נסגרת בערב – תוכלו עדיין לשבת בלובי ולצפות באופים החרוצים מכינים את הבצק למחר. וכמובן, אין כיף גדול יותר מלחזור למלון אחרי יום שופינג ולהזמין פיצה קון חאמון עד החדר".

Praktik Bakery
Carrer de Provença, 279, 08037 Barcelona, Spain
Tel:+34.934.88.00.61


בוקר צהוב לכם! Praktik Bakery

בוקר צהוב לכם! Praktik Bakery

 

 

>>> מה רואים?
#2 השם: Museu del Disseny de Barcelona
המהות: מוזיאון עיצוב ובו הקפיטריה עם הנוף הכי שווה

יפה מכל זווית. מוזיאון העיצוב Del Dissney

יפה מכל זווית. מוזיאון העיצוב Del Dissney

דבר המבקרים: "בכל קומה מ-4 הקומות במוזיאון המיוחד הזה (שנראה מכל זווית שונה לגמרי), תמצאו תערוכה קבועה בנושאי תרבות, אופנה, עיצוב או אדריכלות עכשווית. כולן כלולות במחיר הכניסה למוזיאון. אחרי סיבוב, חיפשנו כמובן את חנות המוזיאון רק כדי לגלות באכזבה שהיא מתמצה במגירה אחת קטנה ליד קופות הכניסה. אולם, הקפיטריה היפהפייה פיצתה על הכל: חוץ מעוגות אסתטיות, מאפים, סנדביצ'ים ושתייה, יש כאן המון הפתעות אכילות באריזות יפהפיות שתוכלו לקנות מתנה (כמו יינות ממותגים, שוקולד בצורת לבני המדרכה המשושים המקומיים, בקבוקי מים כדוריים ועוד). את כל זה תוכלו לנשנש על הספות המגניבות הפרושות לאורך המזנון או דווקא לקחת אתכם החוצה ולהשקיף על הנחל המקיף את המוזיאון וגורד השחקים הביצתי המפורסם – טורה אגבר. אחרי שתסיימו להשתזף, אם תרצו פיצוי על הגיפט-שופ החסרה, עלו לכיוון שוק הפשפשים הסמוך למוזיאון ומקורה בתקרת מראה ענקית ומיוחדת. אולי ככה יהיה לכם קל יותר לזהות איפה דוכן הענתיקות הכי שווה".

Museu Del Disseny
Pl. de les Glòries Catalanes, 37-38 08018 Barcelona
Tel. 34.93.256.68.00

כל מה שאין בחנות המוזיאון. שוק הפשפשים

כל מה שאין בחנות המוזיאון. שוק הפשפשים

 

 

 

>>> מה קונים?
#3 השם: Variopinte
המהות:
שואורום וחנות כלי בית שקשה לא לרצות לארוז את כולה

הכי פיקניק-שיק. Variopinte

הכי פיקניק-שיק. Variopinte



דבר המבקרים: "בלב שכונת בורן ההיפסטרית, נתקלנו בחנות כלי בית לא שגרתית. חוץ ממפות פשתן, צנצנות זכוכית של WECK (ומי שיודע – יודע), וואזות, וסכו"ם קטן ומקסים, יש כאן גם תצוגה על הקירות של מותג כלי אמייל מרהיב ומוצלח, במגוון צבעים מסחרר. גולת הכותרת היא סט פיקניק מהחלומות, שכולל קדרת אמייל, מכסה וחגורת גומי סרוגה עבה, המקיפה את הסיר והמכסה, לנשיאה קלה של כל הסט לאירוח מחוץ לבית. מי שרוצה יכול להתאים לעניין גם סל פיקניק ומרבד תואם, ולצאת הכי בסטייל פארק גואל שאפשר"

Variopinte
C/ Comerç, 15, 08003 Barcelona, Spain

 

 

#4 השם: Tiny Cottons
המהות:
מותג בגדי ילדים מהיפים שראינו

קטני, אתה מסכים לדגמן? Tiny Cotton

קטני, אתה מסכים לדגמן? Tiny Cottons

דבר המבקרים: "אם יש לכם זאטוט שלא מפחד להפגיז בארוחות שישי, פנקו אותו לפחות בפריט אחד מהבוטיק המהמם (ולא זול) הזה. מודבר במותג מקומי משגע, שמציע בגדים לפעוטות וילדים, כולל הכל – מהגרביים ועד השמיכי. עונת הקיץ שלהם כוללת פרינטים שאי אפשר לעמוד בפניהם כמו עציצים, פסים כתומים דהויים, משבצות, קווים צפופים, והרבה אווירת כסאות נוח בקוסטה בראווה. וכן, הם עושים משלוחים לישראל גם מהאתר. נראה אתכם חוזרים אחרי זה לנקסט".

Tiny Cottons
rambla catalunya 31, barcelona 08007, spain

Tel:34.936.39.68.84

 

 

>>> מה אוכלים?
#5 השם: SMS Delicies
המהות: ארוחות מפתיעות ומושקעות באמצע שומקום

פייר? לא ציפינו. SMS Delicies

פייר? לא ציפינו. SMS Delicies

דבר המבקרים: "דווקא ברחוב הכי נידח ולא מרשים בשכונת גרסייה, בחרנו להרים את הרגליים ולקרוס במסעדונת עם השם הכי ניינטיז שאפשר – SMS. אולם, מהר מאוד התברר שמהמטבח הקטן יוצאות מנות עשירות, מרשימות, טעימות ובול מה שחיפשנו. דיל הצהריים הציע מנות פתיחה כמו מרק עדשים עם צ'יפס בצל, סלט ירוק עם מנגו וכדורי מוצרלה, המשיך לעיקריות כמו סטייק סיריליון על מחית בטטה, או סלמון עם אורז נהדר, והסתיים בעוגת בראוניז קלילה ואוורירית. סמסו לנו כשאתם פותחים עוד סניף בתל אביב".

SMS Delicies
Carrer d'Astúries, 33, 08012 Barcelona, Spain
Tel:34.932.17.95.47

 

#6 השם: Cornelia & Co
המהות: מסעדה, קונדיטוריה וחנות פיקניק גורמה

לשבת או לקחת? Cornelia & Co.

לשבת או לקחת? Cornelia & Co.

דבר המבקרים: "אחרי שהחלטנו להבריז למארחת בצמד הטאפאסריות הקטנות והפופולריות LA CAVA ו-LA PEPITA הסמוכים זה לזה, מצאנו את עצמנו במסעדה רחבת ידיים ויפהפיה, שהציעה מנות מסורתיות בפרשנות עדכנית וטעימה במיוחד. הלכנו על ריזוטו שחור עם צדפות וג'מבו שרימפס לא קלופים בארומת ים, וגם על המבורגר אמריקאי עם טלה, בייקון וביצה. בזמן שהאוכל מתבשל, תוכלו להציץ על דוכן המתוקים המרשים שמציע לנשנש במקום או לקחת הביתה באריזות עגולות ויפות מיני מתוקים כמו טראפלס שוקולד-תפוז מרירים ונהדרים. בשעות פעילות המסעדה, תוכלו למצוא לא מעט רעיונות למתנות למבשלים רציניים כמו מלח ים, סכינים, מעדנים מקומיים, מפות, סלסלות וספרי בישול בחנות שבמקום. אל תשכחו להציץ גם בשירותים העדכניים שבמקום, עליהם רשום פשוט UNISEX, ללא הגדרת ג'נדר. אהבנו ביותר".

Cornelia & co
Calle Valencia 225, BARCELONA 08007
Tel:34.93.272.39.56

 

 

#7 השם: Caleum
המהות: בית קפה קטן עם קומת הקרקע הכי מפתיעה

כשהקרקע והלסת נשמטות. Caleum

כשהקרקע והלסת נשמטות. Caleum

דבר המבקרים: "אם תרצו להתרחק מפלאסה רויאל התיירותית הסמוכה לשד' רמבלה, ולשתות את האספרסו שלכם בראש שקט באמת, חפשו ברחובות הקטנים שליד המזח המפורסם את בית הקפה Caleum. מדובר בחלל פינתי קטן, שמגיש דברי מאפה משובחים ושוקולדות יפהפיות באריזות מושקעות, שמכינים – אתם יושבים? – נזירות ונזירים. אבל זו לא ההפתעה היחידה: עם כניסתכם למקום – הביטו למטה ולא תאמינו כשתגלו מתחת לרגליכם את קומת הקרקע העתיקה והעמוקה, בה אפשר לסעוד בין שרידים ארכיאולוגים של מקווה יהודי ששרר במקום לפני מאות שנים. זה המקום לחזור ממנו עם בונבוניירה וסיפור מעניין באמת למזכרת".

Caleum
c/ De la Palla 8, 08002 Barcelona

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה