11 ביולי, 2013

שם ועכשיו: לונדון 2013

שליחתנו לחיים מחוץ למשרד, חזרה מסופ"ש בלונדון וכל מה שקיבלנו זה חמש המלצות קטנות. איפה הלינדט שלנו, גברת?

#1
מהגלריית סרפנטיין לאמנות עכשווית
המהות – ביתן הקיץ הכי מפנק (ותערוכת הסולו הכי מעוררת)
דבר המבקרת – "בכל קיץ, מאז שנת 2000 ועד היום, מרחבי הדשא שמחוץ לגלריה הקטנה בגני קנזינגטון (בהייד פארק) עוברים לרשותו של אדריכל ואמן בעל שם עולמי אחר, שמוזמן להקים עליהם ביתן לפי ראות עיניו וכשרונו, והופך בדרך כלל למלהיב יותר מהמתרחש בתוך הגלריה עצמה. אז אחרי זאהה חדיד, האמן הסיני החתרני איי וויי וויי, רם קולהאס ואחרים, הגיע הקיץ תורו של סו פוג'ימוטו מיפן, שיצר מבנה שלם וחזק ממקלות לבנים דקים וארוכים המשתרגים זה בזה. דמיינו פאביליון צ'ופסטיקס ענקי, בתוכו אפשר לשבת, לטפס, או לתפוס צל. אנחנו נכנסו בדיוק באמצע שעת סיפור באנגלית וערבית שהועברה בביתן לקטנים ולגדולים, וגילינו גם בר קוקטיילים מרעננים ושולחן אירוח מפתיע וחינמי, בסגנון הכי לא בריטי: רחת לוקום, בקלוואה, ממתקי פיסטוק ותיקי בד עם כיתוב בערבית – כולם מתנה. תערוכת הסולו הקטנה שמחכה לכם בתוך הגלריה עצמה אגב (עד 26.08), עוסקת בשכפול והוקרה לעבודותיהם של מרסל דושאן, אנדי וורהול ועוד אמנים פוסט-מודרניים עימם עבדה בעבר היוצרת האמריקאית המוערכת איליין סטורטוונט (Elaine Sturtevant). שווה טיול נעים לפארק".

Serpentine Gallery
Open daily from 10am-6pm
Kensington Gardens
London W2 3XA
T 020 7402 6075

#2

נכנסים לקופסא. בוקס פארק, והצצה לאחת החנויות שקורות כרגע

מהBox Park
המהות – הקניון הכי אלייב
דבר המבקרים – "מאז השקתו לפני שנתיים, הספיקו להתחלף בתוך המכולות המרכיבות את מתחם 'בוקס-פארק' כבר עשרות חנויות זמניות וסופר-מגניבות. מה שהופך את הביקור במתחם בכל פעם לחוויה משתנה, חיה וכיפית. בקומה הראשונה מצאנו כמה חנויות שהיינו שמחים לעבור לגור בהן, של אופנה ומגזינים, אוזניות שוות, תיקי עור בהשראת שקיות משלוחים, בובות לגו ענקיות ועוד. בקומה העליונה מחכה שורת מסעדות ובתי קפה חמודים, בינהם אפשר לתפוס כסא למנוחה מהשופינג ונקודת תצפית על שכונת שורדיג' האולטרה-קולית. בררו לפני ההגעה אם הבוקס שחיפשתם עדיין פעילה ובועטת".

BOXPARK SHOREDITCH
Boxpark, 2-4 Bethnal Green Rd,
London E1 6GY

Tel: 0207 033 2899

#3

 

להתלבש על הבית. House of Hackney


מה – House of Hackney

המהות – בוטיק הפרחים והעיצוב הכי פוש
דבר המבקר – "גם אם אין בכוונתכם להתחיל לגדל (או ללבוש!) פרחי ביגוניות, ביקור ברשת הפושית הזאת לא ישאיר אתכם אדישים. זה מתחיל בטפטים המרהיבים, נמשך בשמלות, חצאיות, מעילים ונעליים התואמות לספות, לאהילים, לכריות, לוילונות ולפסלי הקמין הפזורים בחנות, וכולם תוצרת מקומית בריטית. שבעת קווי הקולקציה מוקדשים כל אחד לפרינט טרופי וססגוני אחר מעולם החי והפורח (דקלים, ורדים, תוכים, חתולים – אלא מה). וכולם יעזרו לכם להקים סלון בריטי מסורתי כמו פעם, עם טוויסט עדכני (משהו כמו אחוזת דאונטון פוגשת את טוד סלבי). לא יכלנו להרשות לעצמנו לקנות אפילו עלה, אבל יצאנו עם כמויות השראה וחשק בלתי מוסבר למסיבת תה בגינה. נקודת חובה למבקרים באזור".

House of Hackney

 

#4

סאני סייד אפ. The Breakfast Club

מה –  The Breakfast club
המהות – מסעדת ארוחות הבוקר הכי מסתורית
דבר המבקרים – "כל דבר שאפשר להכין מביצה, בייקון ופנקייק, נמצא בתפריט של הרשת המגניבה והצעירה הזו, שהוקמה ב-2005 בסוהו. אם כמונו, גם אם אתם רק בקטע של מוזלי וסמוזי –תקבלו כאן בכל זאת כמויות נדיבות של פירות טריים, לחמים מעולים, מיצים צבעוניים ושירות מחויך. זאת בהנחה שתצלחו את תור הרעבים הענק שמתשרך מחוץ לכל ששת הסניפים בעיר, כן? משהו מעין גרסה מקומית לבנדיקט אצלנו. השמועה אומרת שבסניף המקורי, ישנה דלת סודית, המעבירה רק את מי שאומר את המשפט הנכון למלצרים החתיכים – אל תוך מועדון וי.איי.פי מסתורי ונחשק, לפחות כמו המועדון מהסרט האייטיזי המקורי. מולי רינגוולד ואמיליו אסטבז לנצח!"

The Breakfast Club

 

 


#5

ספר לנו סיפור חדש. רשת And Other Stories

מה and Other Stories
המהות – רשת האופנה הכי מתרחשת כרגע, מבית H&M
דבר המבקרת – "בניגוד לכאוס ששורר מעבר לכביש בחנות ה(אייץ'-אנד)אם הזולה והנחשקת, כאן מחכה לכם בוטיק שקט, סופר אסתטי, שפרטיו מסודרים על שולחנות השראה יפים, לפי הקשרים אסוציאטיבים. או סיפורים, כנרמז מהשם. דמיינו את פינטרסט בלייב. זה אומר שיש נעלי עקב מפוסלות ואמנותיות, לצד לקים יפים, ארנקי ערב, גרביונים, שמלות מגניבות, חזיות, תכשיטים, משקפי שמש או סבון פנים באירזה הורסת – וכל אלה מוצגים יחד בהתאמה מושלמת זה לזה לפי הגוון, הסגנון או אופי המתלבשת. הרשת החדשה, שמונה בינתיים רק סניף אחד בלונדון ואנגליה כולה (ועוד 5 סניפים מפוזרים באירופה), ממוצבת ומתומחרת גבוה יותר מאחותה הגדולה והפופולרית, אולם בתקופת הסיילים הצלחנו למצוא בלי בעיה סיפור אהבה קטן משלנו עם סריג לבן שקוף…".

and other stories
256—258 Regent Street
W1B 3AF London

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה