09 באוקטובר, 2018

שלושת הימים הבאים

אוהבים שנהיה נעים בערב? חולים על מבצעים? אתם תעופו על זה: מעכשיו ועד סוף חמישי, סייל הסתיו במרקט מנשיר את כל המחירים, ואתם מוזמנים להתכרבל בכל מה שב-30%-70% הנחה! כבר הסתיו עכשיו, בהחלט דני

לכאורה, כל הסממנים כבר ממש פה: פירות מגעילים שנושרים על האוטו שזה עתה נשטף? צ'ק! הילדים כבר פחות ופחות נצמדים אלינו בבוקר ליד השער עם שנוזל, יזע ודמעות? צ'ק! המורה ביקשה שנתנדב לארגן טיול להכרת צבים וחצבים? צ'ק! (מה שמזכיר לנו, אמא של עילאייה עם ע' ו-א', הצ'ק שלך לא עבר).

נשאר רק עוד עניין אחד רשמי קטן, ומבחינתנו – איטס אופישלי סתיו סיזן: הסייל העונתי מיוחל, שהכי חיכינו לו כבר, נחת במרקט בשעות הקטנות של הלילה ואתם מוזמנים להתחיל להתעטף בו, שכבות שכבות. או במילים אחרות – מהאנשים שהביאו לכם הנחות קיץ משוגעות – מגיע הדבר המנחם הבא: סייל סתיו! 3 ימים של נשירת מחירים ושלכת כבדה של הנחות, אול אובר דה מרקט פלייס.

זה אומר שאם דחיתם סיפוקים אישיים כל החופש (משקפי שמש מהחנות של המלון ביוון לא נחשב), חכיתם לתור שלכם על הלפטופ בבית (שובלון, מה הסיסמא שלנו?!) או סתם חיפשתם תירוץ להגיע עם איזה קרדיגן חדש לעבודה – זה ממש, אבל ממש הקיו שלכם.

בתור התחלה – הציצו באוסף הפריטים הכי כיפים שצדו את עינינו מהסייל, וכל כולו שיר הלל לעונה הנדירה הזאת. אבל מי שמחפש להעמיק באמת – מוזמן לצלול למשל לתוך כל כלי המיטה שבמבצע, או להתחדש סופסוף בנעליים סגורות (הכי חיכינו!), ואפשר להציע לכם צעיף נעימי? לא, אין, אנחנו כרוכים אחרי הסייל הזה! בלינק הזה שכאן ממש, יש המון כלי מטבח בהנחות, כך שתוכלו להזמין אותנו למרק עדשים ודלעת בלי בעיה. פה תמצאו גרביונים, או שטיחים, ספרים ובקיצור – שימו יד על משהו לפני שהעונה הכי חמקמקה בקלנדר מתחפפת לקוויקי באירופה.

נצלו כל רגע, על לא דבר.

סייל סתיו במרמלדה מרקט – אלפי מוצרים ב-30%-70% הנחה (בתוקף עד סוף חמישי, 11.10.18, 23:59)

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה