29 באוקטובר, 2015

שים איזה גרב, גבר

מותג הסטריט-וור האורבני והקולי HUF מציע כל מה שסקייטר חולם ללבוש ולנעול, מהכובע ועד הגרביים. גברים על גלגלים נראים טוב יותר

טוב אז אחרי שדאגנו לאחרונה לבהונות של הקטנטנים (וגם לאלו שלנו), הגיע הזמן להתפנות לכפות הרגליים של הטיפוס הכי בעייתי בבית. בוא מוטק'ה, הולכים לקנות לך נעליים חדשות לחורף.

בשביל כל מי שמתקשה להיפרד מהכפכפים מצאנו מותג מושלם, לא מכביד מדי, לא "חגיגי לאירוע" מדי, שעוצב על ידי סקייטר אמיתי ונולד להתאים לכל גולש באשר הוא.  

HUF הוא מותג הלבשה, הנעלה ואביזרי גלישת-רחוב שייסד קית' האפנג'אל, סקייטר שגדל באייטיז בניו יורק. אחרי שעבר לסן פרנסיסקו ב-92', התערבב בסצינת הגולשים, החליט לפתוח חנות למותגי אופנת רחוב מגניבה, שהפכה במהירות למוקד עליה לרגל לגולשים מכל האזור. הודות לפריחת החנות, החליט ב-2002 לפתח לייבל קטן משלו, שתפס תאוצה לאורך השנים בעיקר הודות למוצר הדגל המפתיע – גרביים עם עלי "צמח החיים" הקנאביסי – שפנו לראשונה לקהל הסמוקר'ז והלייפסטייל החתרני. מגרב לגבר, התפתח המותג והחל להציע כל מה שסקייטר צריך כדי לכבוש את הרחובות, מהראש ועד הרגליים: כובעים, חולצות, תחתונים, מכנסיים, תיקים, ג'קטים ואפילו תכשיטים. כולם תפסו חזק את הקהל שחיפש אמירה אחרת, משהו שאין לכולם, והכי טוב – שיהיה כמה שיותר קשה להשגה ולא המוני.

אבל לכם זה יהיה קצת יותר קל: היום ולאורך כל הסופ"ש הקרוב יתארח המותג ביריד "שופוני" ביפו, עם הנעל הכי קלאסית של המותג – סניקרס בשני דגמים, גבוה ונמוך (מינימום התלבטות, בדיוק כמו שאתם אוהבים) שעטופה מבחוץ בזמש עמיד ויפהפה ב-7 צבעים חורפיים. ליד יהיו כמובן הגרביים שהתחילו הכל, ונראים פשוט מעולה גם על החנון שלנו. יאללה מאמי, הפעם אתה מודד ואנחנו מחכים בחוסר סבלנות מחוץ לתא. לך על זה.

נעלי HUF – מחיר מיוחד ליריד – 320 ש"ח (במקום 420 ש"ח), גרביים – 70 ש"ח (במקום 85 ש"ח). הנחה נוספת לקונים נעליים + גרביים.
להשיג מהיום ביריד "שופוני", 29-31.10, מחסן 2, נמל יפו (מחיר כניסה: 10 ש"ח); או ברשת Jin-g ובחנויות מובחרות נוספות. לבירורים – חשבון האינסטגרם HUF ISRAEL

 

איי וואנט האף, אדי! דגם קלאסיק נמוך של HUF

מוכנים לסטריט סאפ. דגם קלאסיק נמוך של HUF

 

איי וואנט האף, אדי! גרבי הדגל של המותג

איי וואנט האף, אדי! גרבי הדגל של המותג

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה