22 ביוני, 2020

שיחקתם אותה

המשחקים החברתיים של Game-me מוציאים מכל פורום סיפורי חיים מרגשים, פרגון מעצים ומרים, זיכרונות משמעותיים וכמויות של צחוקים. כך תעניקו חווייה שתישאר בלב כל המשתתפים, הרבה יותר מכל שובר לארוחת בוקר זוגית באמצ"ש. המתנה הכי שיחוק

מתנה מנצחת, בכל סיבוב מחדש. משחקי Game-me לחוויה משמעותית שמוגשת באהבה

אם משהו טוב אחד היה אמור לצאת מהשנה המטורללת הזאת, זה שהנגיף יטרגט גם את מטלות סוף השנה ויחסוך לנו טקס מיוזע עם חלוקת מתנות מאולצות; או לפחות יצמצם את הרשימה באיזה סייעת-שתיים (זה רק אנחנו או שהמדריכה מהצהרון נראית קצת מאומתת?). ובכל זאת, הנה אנחנו שוב מוצאים עצמנו פותחים 5 קבוצות וואטסאפ ועוד 8 בפייבוקס, מוסיפים לאנשי-קשר את האבאים של התאומים ואת שני בני הזוג הגרושים, ומתחילים סבב ניג'וסים שנפתח ב-"תגידו, אולי השנה בלי גיפטקארד?", ולא נגמר עד ש"אמא של יהלי קונה לבד פרחים ועזב/ה את הקבוצה".

אבל אם לכם וליו"ר ועדת מתנות יש ראש פתוח – נסו ללכת הפעם על "Game-me" – משחק מקורי, מושקע ומותאם אישית עד הפרט הקטן ביותר, שמייצר חוויה משמעותית, ערכית, והרבה יותר צחוקים מכל ספל היתולי שתדפיסו ("חווה, זה נס ששרדת איתם בזום!"). הכל התחיל כשבאחד מהדייטים הקבועים שלהן לסיעור מוחות, שוחחו הגר דהן (בוגרת מחלקה לעיצוב מוצר ב"בצלאל") וחברת ילדותה, דלית זלצר (שהקימה וניהלה משרד יחסי ציבור במשך 15 שנים) על הספר המרגש שחיברה ועיצבה הגר לזכר אמה, שהיוותה עבורה מודל לאיך יוצרים ועושים הכל מאהבה, ועד כמה חשוב בעיניה שסיפורי חייה יישמעו ויישמרו לאורך השנים. כך נולד הרעיון לפתח יחד משחק שיעזור להעביר הלאה ממקור ראשון סיפורים וזיכרונות חשובים, יעודד שיח פתוח וכיפי, ובעיקר ישאיר מזכרת רגשית שנכנסת ישר ללב. כזו שאף משתתף לא יישכח.

וזה הולך ככה: אחרי שתמלאו שאלון על מקבל המתנה, או על ההוויי המשרדי הפיקנטי – הגר ודלית יחברו, יעצבו, יפיקו וגם יגישו לכם אישית לוח משחק גדול וחגיגי, בו תמונות המשתתפים מוצבות על גבי מסלול משבצות מפותל, אותו ניתן למתג עם לוגו החברה או עם כיתובים רלבנטיים לאירוע ("סולמית בת 12!" / "אנברסרי זהב שמח" / "זה במקום טיסה למלדיבז…"). בקופסא נלווית תמצאו קוביות צבעוניות המייצגות כל דמות או קבוצה משתתפת, פלוס 2 חפיסות קלפים: קלפי "דמות" עם שאלות המכוונות למשתתף שעל גבי תמונתו נעצרתם בלוח; או קלפי "גיים-מי" שמוקדשים למקבל המתנה או לכל פורום המשתתפים יחד. כולן עוזרות לפתוח את הלב ולחשוף את הקלפים, לשתף מילים טובות, סודות מפתיעים, פרטי טריוויה אישיים ופרצי צחוק בנוסח "לא, זה פיפייייי!". רק אחרי שתענו תשובה שהקבוצה או הדמות מאשרים – תזכו להתקדם הלאה. כך שעד שתקיפו מסלול שלם על הלוח – יש סיכוי להסתכסך, להתאהב, להיפתח, לגלות, לשמח ולהכיר מחדש גם את האדם הקרוב אליכם ביותר ("ידעתם שהחלום של סילבי ממיחשוב זה בכלל משאבי אנוש?!").

זה יכול להיות התוכן המושלם שחיפשתם למסיבות רווקות, ערב זוגות וגיימרים ביתי, גיבוש מרים לאירוע חברה (בלי מפעיל, בלי סודות!), השוס של הנסיעה המשפחתית הבאה, פליידייט מקסים ומחבר בין הילדים, ובקיצור – מתנה לכל מעגל שמקיף או איוונט שיתקיף. לאחרונה יצרו גם גרסה מוקטנת וספונטנית יותר, עם שאלות ומשימות כלליות שאפשר לשחק כמה פעמים ועם מי שרוצים, ומתאימה למשל לערב זוגי (מאמי, תתכונן להעצים!), או הכי מרגש – כמתנה ערכית למחנך אהוב, לגננת משמעותית לחיים שגידלה לכם 3 ילדים, ולכל מי שלימד אותם – ממש כמו במשחק – להקשיב, לבטוח, לחזק, לקבל את האחר, לפרגן ובעיקר ליהנות מהדרך. הכי פיצחתם, הכי ניצחתם.

Game-me – החל מ-250 ש"ח (למשחק קטן גנרי, 2-6 משתתפים); 1,200-1,800 ש"ח (משחק גדול ומותאם אישית למשפחות, אירועים חברתיים ושמחות, 6-24 משתתפים)
הזמנות באתר, ובטל': 054.5968987 (דלית); פרטים בפייסבוק, אינסטגרם

קדימה סבתוש, זה הצ'אנס להוציא סיפורי פלמ"ח. Game-me משפחתי ומותאם אישית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה