14 ביולי, 2014

שגעת קיץ

סייל הקיץ הגדול במרקט על אלפי מוצרים שאנחנו רוצים - בא לנו בול בזמן. תנו לנו מרחב מוגן, לפטופ ואשראי – ואנחנו כבר נסתדר. תקראו לנו רק כשצוק איתן נגמר

תגידו, מה נעשה? גם 70 כוסות אספרסו לא עוזרות לנו להתאפס הבוקר. קצה גבול הריכוז שלנו מתמצה כרגע בעיקר בלרפרש כל 9 שניות את החדשות (כלומר וואלה סלבס). ובדיוק בגלל זה היינו מתים לברוח כרגע לאיזה לאי בודד, או יותר טוב: לוויקאנד של שופינג מהאסקפיסטיים שידענו. עד שנגיע ללונדון, תנו לנו בינתיים ממ"ד, לפטופ וכרטיס אשראי. אנחנו כבר נסתדר משם.

אז הנה, בדיוק בזמן, אירגנו לכם ולנו את חופשת ההבראה המושלמת – קוראים לזה Summer Time SALE, וזה הולך ככה: ביקשנו מכל אחת ממאות החנויות שבמרמלדה מרקט לבחור את הפריטים הכי שווים שלה, לסדר יפה על המדף, ולתקן את המחיר ל-20% פחות, לפחות. חבר'ה, ומה יצא? המבצע השני הכי חם כרגע, אחרי צוק איתנוש.

הנה, משיטוט סהרורי אתמול בלילה, כבר הספקנו להתארגן למשל על קיט חוף שכולל את שלושת המאסטים: כפכפים דקים,

שמלת טי שירט מאווררת ולא מחייבת ובגד ים שמח במיוחד. מה שבטוח בטוח. ואז מצאנו את הכרית הזו שמכניסה לאווירת חלום ליל קיץ על הספה, וגם את בגד הגוף הנעימי הזה לקטנצ'יק שלנו, במחיר של טילון וחצי. ורגע רגע, הולד איט – יש גם את הקלאץ' הזה שכבר הרבה זמן חיכה לנו במועדפים, או את הדיל ההיסטרי שקורה כרגע בבנסימון: סניקרס פלוס תיק תואם במחיר שקשה לעבור עליו בשתיקה (פשפשו קצת, יש שם סט לכל אחד במשפחה). פייר? די כיף פה. בא לנו בול בזמן.

בקיצור, תשאירו אותנו לבד במרחב המוגן (דקה וחצי זה המון זמן כדי לקחת מטען). והופה, מה אתם יודעים? שקט. מפלס החרדה כבר ירד קצת.

SUMMER TIME SALE – החל מ-20% הנחה על אלפי מוצרים במרקט (עד 26.7.14). נתראה בקופות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה