09 במאי, 2013

שבועות חיכינו לך

7 עוגות גבינה, 7 חולצות לבנות, 7 שבועות חיכינו לחג השמני הזה

תראו, זה לא שבא לנו לצאת הקוטרים של החבורה, אבל גבינות, נו באמת, לא צריך להגזים. לא יכלו לחשוב על מאכל מסורתי קצת יותר כייפי? והאמת, אין לנו מושג איך היינו שורדים את המועד הזה בלי החברה הטובה והאהובה – עוגת הגבינה (קיש לורן, אל תעלב).

אז לכבוד השבעה שכמעט עברו מאז ספירת העומר (או לכבוד שבעת'לפים הקלוריות שעוד נספור), סידרנו אתכם פיקס לחג עם 7 עוגות גבינה מעולות שטעמנו (אין סיכוי להכריע ביניהן), ולצידן 7 חולצות לבנות תואמות בול. שימו בטנא את הזוג שהכי מדבר אליכם, ואל תפחדו משפריצות של רביולי-שמנת על האאוטפיט החדש. זה לבן על לבן, לא?:

#1
מה מיישרים – עוגת הגבינה האפויה הגבוהה והקלאסית של "קופי בר" (82 ש"ח, לקוטר 18 ס"מ. להזמנת אונליין – היכנסו לתפריט שבועות של מעדניית הדליקטסן, טל': 03-9681010, או בסניפי הבייקרי).
מה לובשים –  סריג אוברסייז בצבע שמנת-עדין עם מחשוף בגב, מיוצר בלעדי למותג (380 ש"ח, להשיג בחנות של Andy Ve Eirn).
מה משותף – מדובר בזוג הכי נקי וחכם בעיר, שניהם מצטיינים בקוים עגולים ופשוטים, בלי פלברות מיותרות והרבה גווני שמנת. נמסנו.

 

#2

נגיעה של אדום. אפויה של "דלאל" (צילום: בועז לביא); גופיה של לני אוזן (צילום: דניאל קמינסקי)

מה מיישרים – עוגת גבינה אפויה וגבוהה, ויש גם ניו יורק צ'יז קייק רטובה או בראוניז גבינה, או כל מאפה בצק ולחם ביכורים שיוצא מהויטרינה של "דלאל" בנווה צדק לכבוד החג (75-145 ש"ח, קונדיטוריית "דלאל", כל ישראל חברים 7, נווה צדק, ת"א. טל': 03-5109292).
מה לובשים – גופיית ויסקוזה לבנה ורחבה עם כתפיות דקות ומפתח וי בחזית ובגב. בעלת טקסטורה יפהפייה בבד, מיוצרת במהדורה מוגבלת. 398 ש"ח, להשיג בחנות המעצבת Lenny.
מה משותף – פיס חסר משקל מקושט בליפסטיק אדום, מול ביס חסר משקל מעוטר בתות, ושניהם יגרמו לכם להרגיש כאילו אתם מסתובבים בתוך ענן כל החג.

 

 

 

#3

טי זה הכי אחי. טישירט חתיכית של פרוט-אוף-דה-לוםof the Loom; טארט של "לחמים" (צילום: איתיאל ציון)

מה מיישרים – טארט גבינה מלבני ונמוך של "לחמים", בציפוי שמנת ועם קישוט פירות העונה, טריים, מאזנים ומרעננים (59 ש"ח, מאפיית לחמים, המציעים השנה גם גבינות אורגניות בעבודת יד של "משק עפאים", כדאי לבדוק).
מה לובשים – טי-שירט לבנה קלאסית של Fruit of the loom, עם צווארון עגול ועמידות של שנים (36.75 ש"ח, באתר Proper).
מה משותף – בשני המקרים, קישוטי הפירות הם שעושים את ההבדל, ומעלים את ים הלבן במרכז לסטנדרט אחר.

 

 

 

#4

צ'רי צ'רי ליידי. עוגת גבינה של ליאתי; חולצת טוניקה מ-זארה


מה מיישרים
– עוגת גבינה אפויה, עם בסיס וגדר קארסט קרמלי פריך, בציפוי פרוסטינג שמנת חמוצה שאופה ליאתי, הקונדיטורית הכי מתוקה בעיר. וחכו שתראו את המוס הלבן עם מנגו או פירות יער, או פחזניות עם פרמז'ן, ועוד (150 ש"ח לקוטר "24, "ליאתי – קונדיטוריה ביתית").
מה לובשים – פונצ'ו קליל עם רקמה בסגנון בוהו-שיק, שבטית ועדינה של זארה (429 ש"ח, סניפים ברחבי הארץ).
מה משותף – נגיעות אדומות, מסגרת חומה, ושכבות לבנות קלילות מרחפות בין לבין. הופרדו בלידתן.

 

 

 

 

#5

מוציאים את הבטן בכיף. עוגה של "לחמנינה" (צילום: יניאי יחיאל); חולצה של BLUSH (צילום: שריל רז)

מה מיישרים – עוגת גבינה ושמנת עגולה ענקית (ניתן לקנות גם כפס) של קונדיטוריית "לחמנינה", שלבשה כולה לבן ומציעה תפריט של טארטים (הגבינה ושוקולד בלגי מעולה), עוגות שמרים (עם ריקוטה וחמוציות הכי יאמי!), מלוחים, לחמים, חבילות שי ומיני שחיתויות על טהרת הגבינה (120 ש"ח, 52 ש"ח לעוגת פס, לַחְמָנִינָה, קרמניצקי 14, ת"א).
מה לובשים – חולצת כותנה ג'רזי, בגזרת אוברסייז כיפית, רחבה ונעימה למגע, שרוולים ארוכים וצווארון סירה רחב (375 ש"ח, מהחנות של BLUSH).
מה משותף – שתיהן מציעות רוחב וקוטר נדיב במיוחד. בטן, את יכולה לצאת, זה בסדר.

 

 

 

#6

תביאו כפיות. טרייפל של "פטיט פוד" (צילום: קרן ביטון כהן); גופיה של MONA (צילום: טל צ'יקורל)

מה מיישרים –  צנצנת טרייפל Dig-in טעימה עם שכבות קרם מסקרפונה, פירות אדומים טריים ושברי ביסקוויטים או קראמבל שקדים, מתפריט שבועות של קייטרינג PETIT FOOD, המציעים מגשים עם טארטלטים, חלות, ועוגות גבינה אישיות קטנות לאירוח בסגנון "פינגר פוד" (45 ש"ח לצנצנת משפחתית, להזמנות לכל חלקי הארץ: info@petitfood.co.il, 03-5372202, לא כולל מע"מ).
מה לובשים – גופיית "דוריס" מבד ויסקוזה נעים, בצבע שמנת עם סרט ורדרד שנקשר מלפנים (360 ש"ח, מחנות המעצבת מוריה חמד "מונה").
מה משותף – בין שכבות עמוקות של לבן, מגיע פתאום פס אדום שמרים את כל העסק למעלה וגונב את ההצגה.

 

 

#7

מיישרים פינות. עוגה של "ביסקוטי" (צילום: בועז לביא); חולצה של P.P (צילום: מיכאל טופיול)

מה מיישרים – עוגת גבינה לבנה משובצת בדובדבני אמרנה, מצופה בשמנת מתוקה עם עיטורי סירופ אמרנה, של מאפיית "ביסקוטי" (58 ש"ח לפס, 98 ש"ח לעוגה בקוטר 20 ס"מ, 158 ש"ח לעוגה בקוטר 26 ס"מ. "ביסקוטי", הירקון 67 א.ת. בני ברק. הזמנות לכל הארץ).
מה לובשים – חולצת סריג נושמת וקלילה בעיצוב ובהשראת חולצות פוטבול גבריות, עם מחשוף מרובע וגזרה רחוקה מהגוף ומהזרועות (199 ש"ח, מהחנות PERICARD PLATYPUS).
מה משותף – כמו בצווארון, גם בעוגה נעשה ניסיון להישאר קשוחים ורק ליישר כמה פינות (עד אחרון הדובדבנים).

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה