23 ביולי, 2017

שאיפות גבוהות

אביבה זילברמן מציעה סדרת בשמים וניחוחות חלל מעולים בשם THE SCENT המאופיינים בניקיון ואלגנטיות המותג, ששווה לקחת עמוק לריאות

כבר חודשיים שאנחנו מתאפקים לא לשאוף כלום. אם בגלל שהאוויר דחוס ב-7000% לחות, אם בגלל מנעד הניחוחות הקשה שמביאה איתה העונה המסרוחה הזאת, או פשוט כי האף כבר לגמרי סתום משפעת מזגנים ארורה (גברת, את מעיקה ברמות). אבל בשבוע שעבר, בדרך לסידור באזור שינקין בתל אביב, נקלענו במקרה לתוך כדור בדולח נקי, מרענן ומרחיב ריאות אמיתי: חנות הסטודיו של אביבה זילברמן, שהשיקה לאחרונה את סדרת הניחוחות הכי ממכרים שהסנפנו מזה עידן ועידנים – The Scent.

אביבה יקירתנו, שכבר שנים מעצבת למותג הנושא את שמה – בגדים נשיים, מרחפים ואולטרה-אלגנטים, מהבדים הכי מיוחדים ואיכותיים ובשיק כללי של וקאנס בפרובנס, החליטה לאחרונה לעשות עמנו חסד ולהשלים את הלוק שהיא מורישה לכל מי שיוצאת מהחנות – גם עם הריח המופלא השורר בה. בסדרה שפיתחה במעבדה בדרום צרפת (תחת ליין חדש המרחיב את פעילותה, בשם Personal Goods), תמצאו בתור התחלה – מבשמי חלל בבקבוקים שקופים גדולים; סבון מוצק על בסיס חמאת שיאה ושמן זית; נר טבעי על בסיס סויה בצנצנת זכוכית לשמירה על הריח (שניתן להוסיף לו גם גפרורים ארוכים ונוחים לשימוש); ובעיקר – שני בשמי גוף מעולים באמת, ללא מגדר. כל אלו מגיעים בשני ניחוחות נקיים ומשגעים הקרויים "N1" או "N2" שהופקו על בסיס תה לבן. ואם מס' אחד (המתובל בעשבי וטיוור טרופיים) משדר פרשיות, צחות ורעננות מדויקת ונעימה כל כך, הרי שמס' 2 (המתובל בטונקה) מעניק תחושה פראית, שובבה יותר ודוק של מתיקות לא מעיקה. אביבה מספרת שבנתה את הבשמים כך שישתנו לאורך היום, זאת הודות לריכוז השמנים שבהם המאפשרים ריאקציות ותנועתיות בהרכבם האורגני. שניהם מאופיינים בקלילות הזילברמנית הנודעת והניקיון האלגנטי שחיפשנו, ואת שניהם לא הפסקנו לרחרח, להתיז, לספוג ולנסות להיזכר מתי בפעם האחרונה התגלגלנו בשדה פרחים לבנים.

תוסיפו לזה את ההנחות הנרחבות הנוכחיות על קולקציית הבגדים המופלאה האחרונה שכונתה ECHO, ומציעה בין השאר מכנסונים מחמיאים הודות לקפלי בד חכמים, שמלות מתחשבות ורחבות עם המון מקום לאיוורור, וכמובן – חולצות פסים מהמדויקות שראינו – ואתם יותר ממסודרים לקיץ. בדיוק מה שהאף שלכם שואף לו.

סדרת בשמים ומבשמי חלל The Scent של אביבה זילברמן – 29-339 ש"ח
להשיג בבוטיק אונליין, או בחנות הדגל – מלצ'ט 23 (סמוך לפינת שינקין), תל אביב

 

המראה להשלמת הריח, או להפך. מתוך הקולקציה האחרונה, ECHO

המראה להשלמת הריח, או להפך. מתוך הקולקציה האחרונה, ECHO

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה