26 באוקטובר, 2006

רק בשורות טובות

אם גם לכם הוצמד דו"ח בצורת הזמנה לחתונה, תקוו לפחות שהאירוע מתקיים ב-"חגיגה בכפר" והכינו את בלוטות הטעם מבעוד מועד

אם גם אתם מקבלים הזמנה לחתונה ב"גני חרלולים" ונתקפים עגמומיות, כאילו שוב הוצמד לכם דו"ח לשמשת המכונית, לא נותר לכם אלא לקוות שתוזמנו בקרוב לאירוע כלשהו ב-"חגיגה בכפר", ותעברו חוויה מתקנת בכל הקשור לציון הרגעים המיוחדים בהיסטוריה המשפחתית. את המקום הגו והקימו השף חנוך פרבר ז"ל והשפית מיכל קורן מ-"כד קפה", שחלמו על מקום שיחגוג את החיים ויתמקד בקולינריה אמיתית ונגישה, בשיטות בישול מסורתיות ובמנות צבעוניות ומענגות.

דמיינו לעצמכם אירוע משפחתי רגוע ומקסים בכפר הס, על כסאות נוח בגן פורח (או בחורף אל מול קמינים), עם טאפאסים ים תיכוניים מיוחדים, תבשילי קדירה מהבילים וקינוחים הורסים, ועם אוכל שמתבשל כולו בזמן אמיתי, חלקו לעיני האורחים: על גבי גריל טורקי ענק שהובא במיוחד מאיסטנבול, בטאבון פוקאצ'ות או בבאר אבן, בתוכה רוחש סיר ענק של תבשילי אוסובוקו וטאג'ין.

רונית פרבר, מבעלות הגן, ממליצה במיוחד ללכת על הטרנד החדש: מסיבות חתונה אינטימיות בשבת בצהריים. כי אם כבר להיפרד מחיי הרווקות, אז שיהיה ברגוע.

גן אירועים בכפר הס – 250 ש"ח לאדם (כולל המקום, תפריט משקאות, אלכוהול ודמי שירות, לא כולל מע"מ)
לפרטים נוספים – "חגיגה בכפר",
טל': 09-7967535, 052-5244777 (יקי ניסן), מתאים לאירועים של 150-300 אורחים (לא כשר), www.mitchatnim.co.il/members/hagiga-kfar

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה