31 בדצמבר, 2015

רק ברק

רוצים סיכום? קבלו: מצעד הלהיטים הכי חמים שנשיא ארה"ב שר במילותיו שלו. זה מה שעשה לנו את השנה

אוף נו. כולם עושים סיכומים, רשימות ומצעדי סוף שנה. גם אנחנו רוצים אחד כזה כיפי משלנו. והאמת היא שממש התלבטנו אם להגיש לכם היום ממיטב פינות ההודעה (אוהבים אותך, קטנה!), מצעד 10 המנות הכי מאכזבות שהזמנו ללאנץ' או רשימת האימוג'יז שאף אחד לא נוגע בהן (באיזה סיטואציה נצטרך לסמס לכם שיבולת עם שובך יונים? חפשו את זה).

אבל אז, רגע לפני ששלחנו לכם את לקט הסלפיז הכי מטושטשים של 2015, קיבלנו לינק קטן ששינה את התמונה, וגרם לנו להרכיב עבורכם מצעד לוהט באמת, שמוקדש לאדם שהכי היינו שמחים לפתוח איתו את 2016: אובמה. ברק אובמה. בום.

למי שפספס את התופעה הכי כיפית של השנה האחרונה, נעדכן רק כי קיימים בינינו אנשים מופרעים במיוחד (ובראשם פאדי סלע, האחראי על ערוץ היוטיוב הממכר BaracksDubs), שדוגמים כל מילה שאובמה אומר בנאומיו וראיונותיו השונים, כדי שיוכלו להרכיב מהן משפטים חדשים כרצונם, ולגרום לברק, ובכן, לשיר כל להיט רותח שתרצו לשמוע הערב. אין לכם מושג כמה זה מענג, ערוך  בדיוק מופתי וברמת השקעה לא נתפשת.

לא מבינים על מה מדובר? פתחו רגע רמקולים, האזינו למצעד הבסט של אובמה מבחינתנו, ופיתחו שנה בה אם נשיא ארה"ב עושה ראפ – הכל אפשרי.

במקום ה-#5:
אובמה נותן לג'סטין טימברלייק בראש עם הגרסה שלו ל"סקסי באק"

במקום ה-#4:
הנשיא מדייק עד ההברה האחרונה ב-"שייק איט אוף" של טיילור סוויפט

במקום ה-#3:
הפרזידנט עובר לעמדת הרזידנט בחבורת מארק רונסון וברונו מארס, ומראה לכולם מי שם את הפאנק באפטאון

במקום ה-#2:
אובמה לוקח בהליכה את הלהיט של THE WEEKEND, ואנחנו כבר באמת לא יכולים להרגיש את הפנים שלנו

ובמקום הראשון:
ברק עושה את דרייק, עם ביצוע מופתי ל"הוטליין בלינג" (כן, כולל התנועות. תיהנו)

שנה אזרחית טובה לכם, למישל ולילדים. סי יו אין 2016.


עוד להיטים שאובמה "שר" (כמו ת'רילר, גט לאקי, קול מי בייבי, קאנט טאץ' דיס, דואט עם הילארי קלינטון ועוד) – בעמוד היוטיוב של "BaracksDubs: מכניסים לאנשים מילים לפה"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה