13 ביולי, 2006

רצפה שטופת נוסטלגיה

אריחי בטון מאויירים יעזרו לכם להרגיש כאילו תפסתם פנינת נדל"ן מימי אחוזת בית

יש זן מיוחד של שוכרי ורוכשי נדל"ן אורבני, שמצליח לשים את היד על הדירות הכי שוות בעיר: אלו עם התקרות הגבוהות והאריחים המצויירים של פעם. ואם תרשו לנו רגע של פיוט, עמוק בלב אנחנו מאמינים שדברים שהתקרה כבר הספיקה לשכוח, הרצפה עוד זוכרת, ושבית שחי לאורך שנים וידע אהבות, פרידות, צחוק ודמעות, השאיר את כל אלה טבועים עמוק בחריצים שבין המרצפות.

משפצים יודעי-דבר גילו לנו שהדבר האמיתי (בניחוח צרפתי) מחכה לנו כאן, במרחק נסיעה. "אור באבן" הוא מקום מיוחד במודיעין, ואפשר למצוא בו אריחי בטון מיובאים מדרום-צרפת:  חלקים, מעוטרים ואפילו מקושטים לפי הזמנה. קודם מתקשרים לאורנה וקובעים פגישה ואחר כך זוכים לשעה שלמה של התרשמות וייעוץ פרטי במחסן הגדול שאותו מנהל מאיר. מאיר ואורנה חיפשו אריחים שלא יסדקו, ידהו או ישברו, וכך הגיעו ליבוא אריחי הבטון. האריחים שהם מייבאים מיוצרים ידנית במפעל שקיים מ-1910, והם עוברים תהליך של ייבוש (להבדיל מתהליך של שרפה). יש דוגמאות גיאומטריות, מקסיקניות או פרחוניות, ויש עלי גפן וכוכבים שיזכירו לכם את אחוזת בית הישנה והטובה.

לא מוכרחים להיות אדריכלי שימור מתוחכמים (למרות שגם אלה יתקבלו בברכה), מספיק להיות אנשים שאוהבים צבע בעיניים ושפשוט רוצים ללכת יחפים על יופי צרוף.

אריחי בטון מאויירים בשלושה גדלים – 25 עד 30 ש"ח (לאריח)
להשיג ב"אור באבן", מודיעין, טל': 08-9266980, 054-4472832 (אורנה)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה