08 ביולי, 2019

ריקודים סלוניים

מצאנו תחביב משפחתי חדש: לרקוד מול סרטוני JUST DANCE ביוטיוב ולדמיין שאנחנו צוברים נקודות אמיתיות. והנה שרפנו לכם בערך 50 שעות מתות מהחופש הגדול, על לא דבר

פיו, שבוע ראשון של שיעמום-החופש-הגדול מאחורינו. רק עוד 200 לעבור – והופ! אנחנו בשיעמומון-תשרי. וכדי להפיג לפחות שעתיים מתוך האינסוף – הנה מה שאנחנו עושים בבית לאחרונה, ואתם יותר ממוזמנים להעתיק ולהצטרף:
 
1. פותחים מסך מחשב גדול או טלוויזיה חכמה שמתקשרת עם יוטיוב
2. מקלידים JUST DANCE
3. נותנים לקסם לקרות
 
בין אם אין לכם מושג קלוש ובין אתם כבר שנים על זה – יש סיכוי שלא שקלתם את העניין כתחביב משפחתי / אימון בוקר מעורר / רעיון לפליידייט שהידרדר לכיוון הטלוויזיה: מדובר בספריה בלתי נגמרת של סשני-ריקוד מעולים וזמינים ביוטיוב, ששיחקו, צילמו והעלו מיליוני גיימרים מסביב לעולם, בזמן שהם צוברים נקודות אל מול "JUST DANCE", משחק-הווידאו המצליח (הקרוי אגב על שם השיר של ליידי גאגא) שחוגג כבר עשור. ובכן, עד שנתארגן על איזו קונסולה (או על חברים שפרצו גרסה גנובה) – הדבר הטוב הבא הוא פשוט להעמיד פנים שאתם אשכרה מתמודדים כרגע בלייב מול ראג'יש מפקיסטן – וכאמור, פשוט לרקוד.
 
אנחנו אוהבים למשל לפתוח את היום עם SUGER של מארון5; להגביר הילוך מול TIMBER של קישה ופיטבול; ואז לאבד הכרה לצלילי "גנגם סטייל". עניין של טעם וסיבולת לב-ריאה אישית. אבל יש פה הכל מהכל – מריקודים מעצימים ליחיד של "טוי" ועד ריקוד מושחת זוגי ב"דספסיטו", דרך צחוקים משפחתיים מול "וואקה וואקה", להיטי דיסני, שלאגרים מהניינטיז, אריאנה גרנדה, דואה ליפה, ועוד כיף גדול, ככל שהפלייליסט נמשך. אנחנו כל כך אול-אין – שצפינו כבר במעריצים שלקחו את העניין לעולם האמיתי; גילינו מיהם הרקדנים המקצועיים המגלמים את הדמויות הסמי-ממוחשבות מולן אנחנו מפשלים על ימין ועל שמאל (בדגש על שמאל); ואפילו התרגשנו כשנחשפה רשימת השירים החדשים שהופקו ל-2020, ויהיו זמינים כבר בחורף הקרוב. הכינו את מכנסוני הטוורקינג.
 
בקיצור, נמצא התחביב שהצליח סופסוף לסחוף את כל החבורה המיובשת שלנו, ולהרים אותנו מקטנטן ועד אמא-מעולפת, לפעילות משותפת וכיפית שמשלבת (ועוד בלי לצאת מהבית!) את הספורטיביות של פוקימון-גו, התחרותיות של חדרי בריחה ותחושת החינמיות של ללכת לים. תתחילו ממקרנה, ותראו איך אתם מיד מתמכרנה.
 
לערוץ היוטיוב הרשמי של JUST DANCE

 

 

 

שובליקו, הפעם אתה הפאקיר. עד שנתארגן על קונסולה אמיתית

שובליקו, הפעם אתה הפאקיר. רק עד שנתארגן על קונסולה אמיתית

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה