02 באפריל, 2014

ריפוד לאור ירח

בוטיק הריפוד וחלל סדנאות הרפדות והיצירה - "סיפור כיסוי", בהנחיית אביבית פורת, הופך אתכם להנדי מן שתמיד רציתם להיות

לכולנו יש לפחות סיפור אהבה אחד כזה, שלא נגמר: שרפרף מרופט שהיה פעם של סבתא, כורסא שעברה איתנו שבע דירות, כסא מהמם שאספנו מפינת הרחוב ("מי האוויל שזרק כזה רהיט מדהים?") או ספה שהתעקשנו להחזיר איתנו הביתה, כל הדרך מניו יורק. לפעמים אלה הסנטימנטים שלא נותנים לנו להיפרד, ולפעמים זה פשוט piece כל כך שווה, נדיר או שובה לב, שצריך להיות ממש %*&$^%, אבל ממש, כדי לוותר עליו.

אביבית פורת מבינה אנשים כמונו. בוקר בהיר אחד היא קמה, עזבה את כל מה שעשתה לפני כן (וזה היה הרבה!), נכנסה למרפדייה וביקשה להיות שוליית הרפד. אחרי שנה יצאה משם כשהיא רפדית מקצועית לכל דבר ועניין (ומומחית לענייני פלסטרים). בד בבד, כמו שאומרים הרפדים, הפשילה שרוולים והקימה סטודיו ריפוד לתפארת, שהוא בעצם חדר לידה לרהיטים שזקוקים לטיפול אנטי אייג'ינג אמנותי ורגיש. תחת ידיה המיומנות זוכים כל הפריטים למייקאובר, מרגל ועד משענת, ויוצאים לחיים חדשים ומרגשים. במקביל לעבודתה כרפדית עסוקה, פורת מוצאת זמן להדריך בסטודיו שלה סדנאות ריפוד (היחידות בארץ) למאותגרי ריפוד יצירתיים (כמונו).

גררנו את עצמנו לסדנת "פיפטיז שיק" כזאת בשישי בבוקר, בעיצומו של התקף חרדה ("מי שיש לו ידיים שמאליות לא צריך ללכת לסדנאות", נזפנו בעצמנו בדרך), ויצאנו משם אחרי ארבע שעות (וחמישה רוגלעך) עם ההדום המעוצב, הצבעוני והחתיך ביותר במזרח התיכון: בחרנו בעצמנו את הבד, למדנו לרפד הדום עץ מ-א' ועד ת', ואת המוצר המוגמר לקחנו איתנו הביתה והעמדנו בדיוק באמצע הסלון, ממש מול הטלוויזיה, כדי שאף אחד לא יפספס אותו או, גרוע מזה, ישכח להתפעל. מאז כבר שלחנו אליה חבר שמתקשה להיפרד מהסלון האהוב שלו (ובצדק, רני! זה סלון מהסבנטיז!) ואנחנו זוממים להירשם לסדנא נוספת: ההדום שלנו כל כך עף על עצמו, עד שהפסיכולוג המליץ שנעשה לו בהזדמנות הראשונה אח קטן.

אביבית פורת – "סיפור כיסוי": בוטיק לריפוד וחידוש פריטי ריהוט וחלל סדנאות רפדות ויצירה, טל' 054-2223228
סדנאות "פיפטיז שיק" בחודש הקרוב: רביעי 9/4 ב-18:00, חמישי 17/4 ב-10:00 (חוה"מ פסח), שישי 25/4 ב-9:00 (סדנא מלאה), שלישי 29/4 ב-18:30. עד 6 משתתפים בסדנא, 480 ש"ח כולל הדרכה אישית, הדום עץ, חומרי ריפוד, בדים ושימוש בכלי העבודה. לפרטים נוספים – אתר הסדנא.

חדוות העשייה. הדומים מרופדים שהוכנו בסדנא

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה