20 באוקטובר, 2015

רוקמת אנד רול

גרופיז, זה בשבילכם: החולצות הרקומות של אביגיל קולקר (A.K.A) משדרגות את סצינת ההופעות ואופנת הרוק למשהו שבאמת שווה לאסוף. אביגיל, תעשי לי אוברלוק!

בעקבות גל הופעות-רוק שעובר על מיטב פארקנו ואיצטדיוננו לאחרונה (החמוד שנצמד אלינו בבון ג'ובי – שנמשיך ל"סמוקי"?), נתקלנו בבעיה משונה וחוצת גרדרובות: מה הגיוני ללבוש להופעות-חוץ לחות ולחוצות, כשאתם עומדים לבלות ערב מוקף במעריצים מיוזעים ומעושנים, ובמקרה הפחות טוב – דחוסים ליד דוכן הנקניקיות, ומתבשלים כמוהן מתחת לגשר אורות?

ובכן, נדמה שנמצא הפתרון האולטימטיבי, האוורירי והמדויק ביותר להופיע איתו, בכל איוונט. שננו את האותיות הבאות: A.K.A, שהן גם ראשי תיבות של מי שמעצבת את החולצות הכי רוקיסטיות ומרעננות שפגשנו, אביגיל קולקר, וגם קיצור לביטוי ALSO KNOWN AS, שהכי מבטא את רוח המותג. מה שהחל כפרויקט-צד לעבודתה באמנות, כתיבה ואופנה מחויטת, הפך בשלוש השנים האחרונות לעיסוק המרכזי והלחמניות הכי חמות בקרב יודעי דבר וחבריה של אביגיל, בוגרת מח' עיצוב אופנה בשנקר, ונערת רוק לנצח. אביגיל יודעת לקחת חולצת רוק וינטג' אמיתיות, שכבר ראו גולדן-רינג אחד או שניים בחייהן, ואז עוברת עליהן ומטפלת בעזרת חוטי רקמה איכותיים, צפופים וצבעוניים בעבודת יד מושקעת באמת. זה יכול להיות על שם הלהקה להדגשת הפונט האיקוני (מאיירון מיידן ועד ג'וי דיוויז'ן), על פרט קטן, או על הדימוי המרכזי בהדפס, שמקבל פרשנות חדשה ומשעשעת. כך למשל חברי דפש מוד עושים מחווה ללהקת פוסי ריוט, פסל החירות של מטאליקה מקבל לוק ליסה סימפסוני, נוצות, משקפיים או טורבן מולבשים על הסולן, ועוד. הכל נעשה אצלה בסטודיו, שם היא תרה אחר חולצות שוות מאתרי יד שניה בעולם ומאספנים (או מארונה הפרטי), ששרדו את שנות ה-80 וה-90, השתמרו יפה והכותנה שלהם רק משתבחת עם כל כביסה. מתוך אמונה בסלואו-פאשן והתייחסות לכל דגם בנפרד, הפריטים תמיד יחידים במינם ועוברים טיפול חד פעמי שלעולם לא חוזר על עצמו. בדיוק כמו שיר בהופעה חיה.

יש חולצות בגזרת אוברסייז, או שמלות חורף, שמלות קיץ שחוברו מכמה חולצות, סווטשירטים מגניבים, גופיות, ג'קטים, וזו רק להקת החימום. אגב, אם תרצו, תוכלו להזמין חולצה של הלהקה האהובה עליכם ולקבל אותה בלוק חדש, בועט ואישי הרבה יותר. סליחה, יש לך משהו עם בננהרמה?

בגדי רוק וינטג' רקומים בעבודת יד של A.K.A – החל מ-550 ש"ח לחולצת טי, 890 ש"ח לשמלת חורף (כל פריט הינו ONE OF A KIND)
להשיג בסטודיו בתיאום מראש, טל': 054.4796372 (אביגיל), ובחנות של שרה בראון, דיזנגוף 162, ת"א. פרטים בפייסבוק. בחמישי-שישי הקרובים, 22-23.10, המותג ישתתף באירועי  "מחוץ למסלול – OFF RUNWAY TLV" ויוצע ב-20% הנחה, ב"אוארבך סלון תקליטים", ברזילי 4 (גן החשמל), ת"א.

 

הכי מרד נעורים. הפריטים של AKA (צילום משמאל: ליז חג'ג')

הכי מרד נעורים. הפריטים של AKA (צילום משמאל: ליז חג'ג')

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה