06 ביולי, 2010

רואים שחורות

עד שנגרד מהארנק כרטיס כיוון אחד לפריז, תמיד נוכל לנסוע לטשרניחובסקי בתל אביב ולהיכנס אל חנות הקונספט החדשה לשמלות שחורות וטעם טוב

כל שנה יש מי שמכריז על הצבעים הנכונים לעונה הקרובה: ורוד ליצ'י, כתום פיג'ואיה, אדום פיטנגו, יו ניים איט. מבחינתנו, כבר עדיף לטבוע בתוך לפתן. כי בינינו הכי בטוח זה להיצמד לחזון של גב' קוקו שאנל מ-1926 ופשוט ללכת בכל יום עם שחור, בייחוד כשהוא על שמלה קטנה – עם עדיפות לאלו שנמצאות בחנות הקונספט החדשה NEW NOMAD 5 בתל אביב.

 

חגית פלד ובן זוגה מארק ציין, החליטו לשלב בין אהבתה של חגית לאמנות בפרט ולטעם טוב באופן כללי, לבין לימודי העיצוב ותולדות האופנה שסיים מארק (לצד מעצבים כמו אן דמולמיסטר ו-דריס ואן נוטן), באקדמיה לעיצוב באנטוורפן, ופתחו בחודש האחרון חנות המוקדשת כולה לפריטים משובחים ובעיקר – שמלות שחורות, או כפי שמארק מכנה אותן במבטא מטמטם – LBD (ראשי תיבות של Little Black Dress).

מארק מציין כי הקו המנחה אותם, אינו נוטה דווקא לפריטי וינטג' או לצווי האופנה האחרונים, כי אם חותר להרכבת מראה אלגנטי שלם, הכולל לבוש, אביזרים ובישום, מקולקציות עבר והווה, בדגש על הצבע השחור – שכידוע אף פעם אינו יוצא מהמודה. שם החנות אגב – "הנווד חדש" (בתרגום חופשי), נולד מתוך כוונת הזוג להתאים את עצמם לאזרחי העולם החברתי החדש, המשוטטים ברשת ומחפשים להיות מוקפים בעיקר בדברים טובים ועל-זמניים (איפה מסדרים ויזה לעולם הזה?).

כך ניתן למצוא בחנות לצד סטנד השמלות הכהות והיפהפיות (המכיל בין השאר דגמי עבר של ג'יבנשי, דיור, סטפנל או שאנל כמובן) גם תכשיטים של מעצבים ישראליים כמו מירית ויינשטוק; כובעים (או "תכשיטים לראש") בעיצובה של מיכאלה אסולין מפריז – העשויים מבדים ומטפחות ישנות של הרמס ולאנוון; ארונית בשמים של לייבלים עצמאיים מבתי אופנה צרפתיים; תיקים ומזוודות עתיקות של לואי ויטון ופייר קרדן; ועוד מיני פריטים שייקחו אתכם מפתח החנות בטשרניחובסקי 5 – היישר ללב רובע המארה בפריז.

עד שנצליח להבין איזה גוון זה צהוב-קרמבולה, ובכל פעם שיתחשק לנו להרגיש קצת לא כאן (כמו קודם למשל, וגם ממש עכשיו) – אנחנו הולכים על שחור (ואפור. ולבן).  

שמלות שחורות – 700-1,500 ש"ח (לדגמים חדשים)
להשיג ב-"ניו נומאד 5" (או "NN5"), טשרניחובסקי 5, תל אביב, טל': 03-5282393, newnomads5@gmail.com
לבלוג החנות (ולקטע המתאר מדוע שחור אינו באמת צבע) לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד באופנה